اخبار داغ

معاون بنیاد مسکن استان کرمانشاه مطرح کرد:

بهره برداری از 300 واحد مسکن محرومین در کرمانشاه تا شهریور ماه سالجاری

بهره برداری از 300 واحد مسکن محرومین در کرمانشاه تا شهریور ماه سالجاری
فرهاد فقیهی گفت: درصدد تکمیل و بهره برداری از ۳۰۰ واحد باقیمانده مسکن محرومین تا اواسط شهریور ماه هستیم که قبل از موعد تفاهم نامه یک ساله خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فقیهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در مهر سال ۹۹ تفاهم نامه ای میان سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن کشور و استانداری کرمانشاه برای ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین منعقد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه افزود: مسئولیت ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به بنیاد مسکن محول شد‌.

فقیهی گفت: بنیاد مسکن از همان زمان انعقاد تفاهم نامه از طریق شهرستان ها نسبت به گزینش افراد ساکن روستا و اقشار کم درآمد محروم که توانایی ساخت مسکن با ۵۰ میلیون تومان تسهیلات را نداشتند، اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در ساخت مسکن محرومین اولویت با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده، عنوان کرد: هماهنگی های لازم با این دو نهاد انجام شد و حدود ۴۰۰ نفر از طریق کمیته امداد و بهزیستی برای پرداخت تسهیلات بلاعوض ساخت مسکن معرفی شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض با توجه به پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز طی چند مرحله به افراد مذکور اهدا شد.

فقیهی از برگزاری مراسم افتتاح یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در قالب ویدئو کنفرانس طی روز گذشته خبر داد.

وی افزود: درصدد تکمیل و بهره برداری از ۳۰۰ واحد باقیمانده مسکن محرومین تا اواسط شهریور ماه هستیم که قبل از موعد تفاهم نامه یک ساله خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه