اخبار داغ

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان:

از بحران روغن عبور کردیم/ ذخیره مرغ خوب است، تنها برخی از روزها با چالش روبرو می شود

از بحران روغن عبور کردیم/ ذخیره مرغ خوب است، تنها برخی از روزها با چالش روبرو می شود
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر عرضه روغن نسبت به تقاضا بیشتر شده است، گفت: در ذخیره مرغ نیز مشکلی وجود ندارد فقط برخی از روزها مرغ با چالش روبرو می شود و مجبوریم مدیریت تقاضا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل نادری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: وضعیت موجودی اقلام، روغن و شکر در استان بسیار خوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان عنوان کرد: قیمت مصوب شکر ١١ هزار و ۵٠٠ تومان است این قیمت را دولت اعلام کرده است و ما نیز موجودی وزارت خانه و غله را عرضه می کنیم.

,

نادری بیان کرد: کارخانجاتی که خودشان شکر استحصال و عرضه می کنند با قیمتی کمی بالاتر از قیمت مصوب دولتی حدود ۵٠٠ تا ٧٠٠ تومان شکر را عرضه می کنند.

,

وی با بیان اینکه در قیمت ها همسان سازی انجام گرفته است، افزود: قبل تر شکر دو قیمتی بود و حال تک نرخی شده است علاوه بر آن وضعیت ذخیره شکر خوب و همچنین فراوان است ولی برخی از واحدهای کوچک در خرید آن کوتاهی می کنند زیرا دنبال شکر با قیمت قبل می گردند.

,

اسماعیل نادری اذعان کرد: حدود سه ماه است از بحران روغن عبور کرده ایم نزدیک به عید در بعضی از واحد های صنفی روغن موجود نبود ولی در حال حاضر حتی در فروشگاه های کوچک نیز روغن یافت می شود.

,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: قیمتی که روی جلد محصولات است برای ما مهم است این قیمت ها را سازمان حمایت اعلام می کند و قیمتی که روی روغن‌ نباتی درج شده است، قیمت مبنای ما است.

,

نادری با اشاره به اینکه در حال حاضر عرضه روغن نسبت به تقاضا بیشتر شده است، ادامه داد: در ذخیره مرغ نیز مشکلی وجود ندارد فقط برخی از روزها مرغ با چالش روبرو می شود و مجبوریم مدیریت تقاضا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه