اخبار داغ

معاون فنی امور بهداشتی دانشگاه علوم بهداشتی کرمانشاه:

واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است/ تزریق ۳۳۵ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه

واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است/ تزریق ۳۳۵ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه
سارا شاه آبادی گفت: واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است به گونه ای که روزانه بین ۱۰ هزار تا ۱۳ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است به گونه ای که روزانه بین ۱۰ هزار تا ۱۳ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق می‌شود.

 معاون فنی امور بهداشتی دانشگاه علوم بهداشتی کرمانشاه افزود: تزریق واکسن برای گروه های سنی هدف در ۳۴ پایگاه تجمیعی و سایت خودرویی و ۱۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی انجام می‌شود.

شاه آبادی تصریح کرد: تاکنون ۳۳۵ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس سند ملی افراد بالای ۱۸ سال جامعه هدف تزریق واکسن هستند، عنوان کرد: به دنبال مراجعه گروه های سنی مختلف که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود بیش از ۱۴ درصد جامعه هدف در استان کرمانشاه واکسینه شده اند.

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استقبال مردم از انجام واکسیناسیون عالی است، گفت: در برخی از مراکز تا ساعت ۱۳ برای انجام واکسیناسیون مراجعه کننده وجود دارد.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: در روزهای تعطیل هم تزریق واکسن انجام می شود و در مجموع فعلا در یک نوبت از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تزریق واکسن انجام خواهد شد.

وی افزود: گروه های سنی مختلف بر اساس نوبت در سامانه سلامت ثبت نام کنند و در زمان و مکان مقرر نسبت به مراجعه اقدام کنند.

شاه آبادی تصریح کرد: افراد فکر نکنند پس از تزریق واکسن در بدنشان ایمنی ایجاد می شود و مبتلا نخواهند شد بلکه باید اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون شش هزار دوز واکسن ایرانی تزریق شده، عنوان کرد: در حال حاضر هم واکسن ایرانی و هم واکسن خارجی موجود است که واکسن برکت برای عوامل انتخاباتی و افراد عادی متقاضی تزریق می‌شود.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه