اخبار داغ

امیر حاتمی:

دشمنان برای تخریب فرهنگ و ارزش‌های ما تلاش می‌کنند

دشمنان برای تخریب فرهنگ و ارزش‌های ما تلاش می‌کنند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان با هزاران شبکه ماهواره‌ای تلاش می‌کنند بدون هیچ محدودیتی فرهنگ و ارزش‌های ما را تخریب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی مسجد امام موسی کاظم علیه‌السلام شهرک شهید چمران بعد از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و امیر شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امیر حاتمی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: باز سازی مساجد و شهرک‌ها بسیار مهم است و موجب می‌شود کارکنان و ساکنان این شهرک‌ها بدانند که مجموعه وزارت دفاع به فکر آنها هستند و برای آنها و خانواده آنها محیط زندگی را نوسازی می‌کند، این نشان می‌دهد جریان حیات ادامه دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: در خصوص بازسازی مساجد باید طرح جامعی داشته باشیم و به خوبی بدانیم ۴۱۳ مسجد و نماز خانه وزارت دفاع چه وضعیتی دارند.
,
 
,
وزیر دفاع با بیان اینکه نهضت بازسازی و نوسازی مساجد را همواره داشته‌ایم، گفت: در طول سالیان گذشته نوسازی مساجد را دنبال کرده‌ایم، اما باید با برنامه، مراکزی را که نیاز دارند را بازسازی کنیم.
,
 
,
امیر حاتمی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مساجد گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو جمله در خصوص مساجد دارند که بسیار به هم نزدیک است، امام خمینی می‌فرماید: مساجد سنگر هستند، این سنگرها را حفظ کنید و مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند: مسجد هسته مقاومت است؛ توجه به این بیانات به خوبی برای ما روشن می‌کند که ما با چه مسئولیتی مواجه هستیم و به کجا باید تکیه کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ ادامه داد: دشمنان در کنار جنگ نظامی و جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده‌اند و در این راستا با استفاده از هزاران شبکه تلویزیونی، ماهواره‌ای، سایت و شبکه‌های مختلف در فضای مجازی فرهنگ ما را هدف قرار گرفته‌اند، آنها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بر روی فرهنگ‌های دینی، اعتقادی و انقلابی ملت ما کار می‌کنند، بدون هیچ محدودیتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها تلاش می‌کنند این فرهنگ و ارزش‌ها را تخریب کنند، به این موضوع که توجه می‌کنیم بهتر متوجه می‌شویم آن جایی که باید بر روی آن تمرکز کنیم و به آن تکیه داشته باشیم، مساجد است.
,
 
,
وزیر دفاع تصریح کرد: در مساجد هم تربیت اتفاق می‌افتد و هم مقابله با آسیب‌ها شکل می‌گیرد، محور، شاکله و منشأ حرکت انقلابی اسلامی ما هم این مساجد هستند، ما بارها و بارها شاهد بودیم که در یک دوره طولانی، دشمن نقشه‌های فراوانی کشیده و توطئه‌های گسترده‌ای انجام داده است، اما با یک محرم و صفر و یا یک ماه رمضان و شب‌های قدر، همه این رشته‌هایی که دشمنان بافته‌اند، به دست معتقدین و مذهبی‌ها پنبه می‌شود و این ارزش‌ها و اعتقادات و داشته‌هاست که ملت ما را به راه راست هدایت می‌کند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه