اخبار داغ

مدیرقرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین خبر داد؛

توزیع هزار بسته معیشتی همزمان با دهه امامت در مناطق محروم/۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

توزیع هزار بسته معیشتی همزمان با دهه امامت در مناطق محروم/۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد
امیر اتابک افضلی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ضمن توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، ۲۰ سری جهیزیه با مساعدت سرلشگر پاسدار محسن رضایی به نوعروسان مناطق محروم اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیراتابک افضلی، مدیرقرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: به مناسبت عید غدیر هزار بسته معیشتی بین محرومان مناطق کپرنشین بلوچستان، زابل و زاهدان که تحت تاثیر وضعیت اقتصادی کشور قرار گرفته اند، توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی ارزش هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان اعلام و اذعان کرد: ۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان نیز به نوعروسان مناطق محروم اهدا شد.

افضلی از توزیع هزار کیلوگرم گوشت گرم در سیستان و بلوچستان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی و با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در حمایت از نیازمندان و با حمایت سرلشگر پاسدار دکتر محسن رضایی صورت گرفت.
 
,
,
,
,
,
, ,

محرومیت زدایی در کشور به اقدامات بزرگ نیاز دارد

سرلشگر پاسدار محسن رضایی، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: محرومیت زدایی در کشور به اقدامات بزرگ نیاز دارد، همان گونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از برقراری عدالت به عنوان هدف اولیه بعثت های الهی یاد کردند، این مهم به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه صابرین قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاکید ویژه رهبری بر رفع محرومیت ها در جمهوری اسلامی ایران، گفت: بنابراین در ایران اسلامی دل های مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت ها بتپد و از شکاف‌های عمیق طبقاتی به شدت بیمناک باشد.

رضایی افزود: در عرصه محرومیت زدایی خدمات متعددی از سوی جهادگران این قرارگاه در پی شناسایی نیازها به مردم مناطق کم برخوردار و محروم ارائه شده است.

انتهای پیام/
,
, محرومیت زدایی در کشور به اقدامات بزرگ نیاز دارد, محرومیت زدایی در کشور به اقدامات بزرگ نیاز دارد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه