اخبار داغ

پیگیری یک سوژه مردمی؛

سرکشی کرایه تاکسی‌های شهر در گرانی‌های پایان دولت/ نرخ کرایه‌ها، باری به هر جهت تعیین می‌شود

سرکشی کرایه تاکسی‌های شهر در گرانی‌های پایان دولت/ نرخ کرایه‌ها، باری به هر جهت تعیین می‌شود
افزایش نرخ کرایه در پایان هر سال انجام و نهایتا در پایان فروردین یا اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، هرچند در نگاه نخست شاید این اقدام مناسب باشد اما گاها گلایه‌ها و نارضایتی‌هایی را از سوی رانندگان و مسافران به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، همزمان با پایه‌گذاری نخستین سازمان تاکسیرانی در سال 59 در تاریخچه حمل و نقل ایران، تصمیمات مهمی توسط این سازمان شکل گرفته که مشخص کردن نرخ کرایه تاکسی را می‌توان یکی از مهم‌ترین تصمیمات در این بین عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

افزایش نرخ کرایه در پایان هر سال انجام و نهایتا در پایان فروردین یا اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، هرچند در نگاه نخست شاید این اقدام مناسب باشد اما گاها گلایه‌ها و نارضایتی‌هایی را از سوی رانندگان و مسافران به همراه دارد.

گرانی لجام گسیخته این روزها در سایر اقلام، بازار لوازم یدکی را نیز برهم زده و این افزایش قیمت، استهلاک خودرو و هزینه‌های سرسام آور حمل و نقل، داد رانندگان تاکسی را درآورده است.

شورای اسلامی مرجع اصلی افزایش قیمت کرایه تاکسی

هرچند شوراهای اسلامی شهر به عنوان متولی اصلی افزایش قیمت کرایه تاکسی‎‌هاست اما آنچه که باید در شرایط امروزی مورد توجه جدی مسئولان باشد، حل دغدغه‌های مردم از جنس راننده و مسافر است.

در شرایط کرونایی و گرمای طاقت فرسای این روزها در تابستان، موضوع گرانی کرایه تاکسی‌ها و نداشتن نظارت جدی از سوی مسئولین و افزایش قیمت لوازم یدکی و نارضایتی رانندگان از سوی دیگر از جمله گلایه‌هایی است که توسط شهروندان عنوان می‌شود.

تعدادی از شهروندان با شکایت از وضعیت کرایه تاکسی‌های زرد در سطح شهر در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار می‌کنند: از چند ماه گذشته نرخ مصوبی توسط سازمان تاکسیرانی به رانندگان اعلام شده است با این وجود گاها رانندگان کرایه‌هایی مازاد بر آنچه قانون اصوب کرده، دریافت می‌‎کنند.

شهروندان قزوینی می‌افزایند: چرا نباید در شهری مانند قزوین که خیابان‌های آن حتی به شلوغی و نابسامانی خیابان‌های پایتخت نیست، مدیریت و نظارت جدی نسبت به عملکرد رانندگان صورت بگیرد؟ چرا برخی رانندگان باید به راحتی تخلف کنند و نظارتی هم نباشد؟

برخی رانندگان کرایه مازاد از مسافران دریافت می‌کنند

این شهروندان یادآور می‌شوند: از دریافت کرایه مازاد گلایه می‌کنیم، رانندگان عنوان می‌کنند: «کرایه دریافتی براساس مصوبه تاکسیرانی است و نمی‌توانیم خودسرانه کرایه مازاد دریافت کنیم»؛ وقتی هم به شیشه ماشین توجه می‌کنیم خبری از برچسب تعرفه‌ها بر روی شیشه‌ نیست.

به گزارش صبح قزوین، گرانی کرایه یکی از دغدغه‌های مسافران بوده که می‌طلبد مسئولان عزم جدی برای حل این مشکلات داشته باشند.

اسماعیل عرشیان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار می‌کند: هر سال با فرا رسیدن سال جدید، پیشنهادیی برای افزایش نرخ کرایه متناسب با وضعیت تورم به ویژه لوازم یدکی خودرو که 80 درصد هزینه‌های تاکسی تحت تأثیر این موضوع است، با کمک رانندگان و اتحادیه رانندگان، به سازمان تاکسیرانی ارائه می‌‎شود.

افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری

وی می‌افزاید: پیشنهادات ارائه شده به سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گرفته و برای تأییدیه به شورای اسلامی شهر و فرمانداری ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان می‌کند: باتوجه به وضعیت افسارگسیخته‌ لوازم یدکی در سال گذشته، شاهد افزایش 68 درصدی موارد تأثیرگذار در رانندگان تاکسی به ویژه در حوزه لوازم یدکی بوده‌ایم.

عرشیان یادآور می‌شود: برخی از اقلام پرمصرف یدکی گاها تا 240 الی 250 درصد با افزایش قیمت همراه بوده و براین اساس، میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال 1400 در مصوبه شورای اسلامی شهر مدنظر قرار گرفته شده است؛ نهایتا با کِش و قوس‌های فراوان و بعد از پنج ماه، افزایش کرایه تاکسی با 30 درصد مصوب شد که البته گلایه رانندگان همچنان ادامه دارد.



وی اذعان می‌کند: در صورتی که مسافر یا شهروندی تخلفی را در حوزه نظارت مشاهده کرد، می‌تواند کد و پلاک تاکسی مورد نظر را با ارتباط سامانه 137 شهرداری بیان کند؛ در غیر این صورت می‌تواند موضوع را به گشت‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی که در سطح شهر فعال هستند به صورت حضوری بیان کند.

این مقام مسئول ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی نیز تمام تخلفات همچون پنهان کردن پلاک و کد خودرو و تشویقات رانندگان تاکسی را در نظر می‌گیرد.

نصب برچسب نرخ کرایه در تاکسی‌های قزوین

عرشیان تصریح می‌کند: نصب برچسب‌های نرخ کرایه‌ در تاکسی‌های محورهای مورد نظر برای هفته آینده در معرض دید مسافران قرار و پیگیری‎های لازم صورت می‌گیرد و با متخلفان برخورد می‎‌شود، لازم است رانندگان تاکسی این برچسب‌ها را در خودروی خود نصب کنند.

 وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی موظفند براساس نرخ مصوب از مسافران کرایه دریافت کنند، می‌گوید: مسافران با رؤیت میزان کرایه، کرایه مورد نظر را باید پرداخت کنند و در صورت دریافت کرایه‌ای مازاد از آنها، موارد را به سامانه 137 شهرداری اعلام کنند تا برخوردها و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد.

این مقام مسئول یادآور می‌شود: میزان کرایه تاکسی در مقایسه با سایر اقلام مصرفی تا به امروز، افزایش بسیار محدودی است؛ در کاربری‌های تاکسی گردشی خطی، آژانسی و روستائی شاهد 30 درصد افزایش کرایه بودیم که این میزان افزایش پاسخگوی معیشت رانندگان تاکسی نیست.

فعالیت 47 تاکسی خطی در قزوین

عرشیان با بیان اینکه تاکسی‌های سازمان تاکسیرانی دارای سه کاربری خطی، آژانس و گردشی بوده و تاکسی خطی داری دو قسمت روستائی و شهری است، اظهار می‌کند: 47 تاکسی خطی در استان قزوین فعال بوده که از این میزان، 22 تاکسی مربوط به شهری و مابقی مربوط به خط روستائی است.

به اذعان وی، تمام تاکسی‌های خطی دارای نماینده سازمان و رانندگان است و رانندگان و مسافران می‌توانند دغدغه ها و مشکلات خود را به این نمایندگان ارجاع دهند.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین، موضوع گرانی لوازم یدکی موضوع ساده‌ای نیست که بتوان از آن به راحتی گذشت چراکه ادامه این روند قطعا می‌تواند منجر به افزایش نارضایتی رانندگان تاکسی شود.

هیچ افزایش قیمتی در نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال نخواهیم داشت

با اندک تأملی در نگاه نخست به افزایش قیمت لوازم یدکی به راحتی می‌توان دریافت، رضایتمندی رانندگان تاکسی نیازمند توجه بیشتر به نرخ لوازم یدکی و چاره اندیشی در این بین است.

تعدادی از رانندگان تاکسی نیز در گفت‌وگویی به خبرنگار صبح قزوین عنوان می‌کنند: مصوبه‌ای که برای افزایش نرخ تاکسی درنظرگرفته شده با این شرایط تورم و گرانی دوچندان پاسخگوی نیازهای ما نیست.

به اذعان این رانندگان، هزینه‌های قطعات لوازم یدکی خودرو در چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است که برای جبران این افزایش لازم است مسئولان چاره‌ای اندیشه کنند.

افزایش لوازم یدکی از یک سو، نارضایتی رانندگان از سوی دیگر در شرایط موجود، آن هم بعد از مصوبه جدید شورای شهر در افزایش قیمت نرخ تاکسی در آینده‌ای نه چندان دور و در نیمه دوم سال، شاید معادلات مصوبه نرخ کرایه‌ها را بر هم زند اما این موضوع شاید تنها در حد یک پیش‌بینی و حدس و گمانی بیش نباشد چراکه به گفته عرشیان، خبری از افزایش نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال نخواهد بود.

وی در این خصوص با اشاره به وضعیت نرخ کرایه‌های تاکسی در نیمه دوم سال‌جاری ادامه می‌دهد: چنین برنامه‌ای را در دستور کار نداریم چراکه از دو ماه گذشته، مصوبه افزایش نرخ کرایه را دریافت کرده‌ایم اما رانندگان و صنف‎‌های آنها از افزایش محدود 30 درصدی نرخ کرایه‌ها بسیار گلایه‌مند هستند و اعتراض خود را به صورت کتبی به استانداری و فرمانداری اعلام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین می‌گوید: افزایش نرخ لوازم یدکی بسیار قابل توجه بوده و این شرایط برای رانندگان بسیار مشکل است، قطعا اگر این شرایط ادامه داشته باشد رانندگان تاکسی در ارائه خدمات با مشکلاتی روبه‌رو خواهند بود لذا لازم است تمهیدات جدی در این بین درنظرگرفته شود.




در حال موافقت شورا برای خرید لوازم یدکی با نرخ کارخانه برای رانندگان تاکسی هستیم

عرشیان با بیان اینکه پیگیر گلایه‌های رانندگان تاکسی از نهادهای مربوطه هستیم، یادآور شد: در حوزه لوازم یدکی در حال موافقت شورا برای خرید و توزیع لوازم یدکی با نرخ کارخانه برای رانندگان هستیم تا با پرداخت لوازم یدکی به نرخ تعاونی و کارخانه‌ای بتوانیم بخشی از هزینه‌های رانندگان را جبران کنیم.

وی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی در بین رانندگان گفت: باتوجه به تشکیل تیم‌های مشترک بین شبکه بهداشت شهید بلندیان و فرمانداری، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش تاکسیرانی نسبت به سایر بخش‌ها رضایت‌بخش است اما در حوزه کرونا همه وظیفه داریم پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح می‌کند: باتوجه به اینکه تقریبا 22 نفر از رانندگان تاکسی در قزوین در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، برای حفظ سلامتی رانندگان و مسافران نسبت به رعایت پروتکل‌ها تأکید ویژه شده و 30 هزار ماسک رایگان و یارانه‌ای در چندین مرحله بین رانندگان توزیع شده است.

انتهای پیام/
,

افزایش نرخ کرایه در پایان هر سال انجام و نهایتا در پایان فروردین یا اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، هرچند در نگاه نخست شاید این اقدام مناسب باشد اما گاها گلایه‌ها و نارضایتی‌هایی را از سوی رانندگان و مسافران به همراه دارد.

,

گرانی لجام گسیخته این روزها در سایر اقلام، بازار لوازم یدکی را نیز برهم زده و این افزایش قیمت، استهلاک خودرو و هزینه‌های سرسام آور حمل و نقل، داد رانندگان تاکسی را درآورده است.

,

شورای اسلامی مرجع اصلی افزایش قیمت کرایه تاکسی

, شورای اسلامی مرجع اصلی افزایش قیمت کرایه تاکسی, شورای اسلامی مرجع اصلی افزایش قیمت کرایه تاکسی,

هرچند شوراهای اسلامی شهر به عنوان متولی اصلی افزایش قیمت کرایه تاکسی‎‌هاست اما آنچه که باید در شرایط امروزی مورد توجه جدی مسئولان باشد، حل دغدغه‌های مردم از جنس راننده و مسافر است.

,

در شرایط کرونایی و گرمای طاقت فرسای این روزها در تابستان، موضوع گرانی کرایه تاکسی‌ها و نداشتن نظارت جدی از سوی مسئولین و افزایش قیمت لوازم یدکی و نارضایتی رانندگان از سوی دیگر از جمله گلایه‌هایی است که توسط شهروندان عنوان می‌شود.

,

تعدادی از شهروندان با شکایت از وضعیت کرایه تاکسی‌های زرد در سطح شهر در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار می‌کنند: از چند ماه گذشته نرخ مصوبی توسط سازمان تاکسیرانی به رانندگان اعلام شده است با این وجود گاها رانندگان کرایه‌هایی مازاد بر آنچه قانون اصوب کرده، دریافت می‌‎کنند.

,

شهروندان قزوینی می‌افزایند: چرا نباید در شهری مانند قزوین که خیابان‌های آن حتی به شلوغی و نابسامانی خیابان‌های پایتخت نیست، مدیریت و نظارت جدی نسبت به عملکرد رانندگان صورت بگیرد؟ چرا برخی رانندگان باید به راحتی تخلف کنند و نظارتی هم نباشد؟

برخی رانندگان کرایه مازاد از مسافران دریافت می‌کنند

,
,
, برخی رانندگان کرایه مازاد از مسافران دریافت می‌کنند, برخی رانندگان کرایه مازاد از مسافران دریافت می‌کنند,

این شهروندان یادآور می‌شوند: از دریافت کرایه مازاد گلایه می‌کنیم، رانندگان عنوان می‌کنند: «کرایه دریافتی براساس مصوبه تاکسیرانی است و نمی‌توانیم خودسرانه کرایه مازاد دریافت کنیم»؛ وقتی هم به شیشه ماشین توجه می‌کنیم خبری از برچسب تعرفه‌ها بر روی شیشه‌ نیست.

,

به گزارش صبح قزوین، گرانی کرایه یکی از دغدغه‌های مسافران بوده که می‌طلبد مسئولان عزم جدی برای حل این مشکلات داشته باشند.

,

اسماعیل عرشیان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار می‌کند: هر سال با فرا رسیدن سال جدید، پیشنهادیی برای افزایش نرخ کرایه متناسب با وضعیت تورم به ویژه لوازم یدکی خودرو که 80 درصد هزینه‌های تاکسی تحت تأثیر این موضوع است، با کمک رانندگان و اتحادیه رانندگان، به سازمان تاکسیرانی ارائه می‌‎شود.

,

افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری

, افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری, افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری,

وی می‌افزاید: پیشنهادات ارائه شده به سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گرفته و برای تأییدیه به شورای اسلامی شهر و فرمانداری ارسال می‌شود.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان می‌کند: باتوجه به وضعیت افسارگسیخته‌ لوازم یدکی در سال گذشته، شاهد افزایش 68 درصدی موارد تأثیرگذار در رانندگان تاکسی به ویژه در حوزه لوازم یدکی بوده‌ایم.

,

عرشیان یادآور می‌شود: برخی از اقلام پرمصرف یدکی گاها تا 240 الی 250 درصد با افزایش قیمت همراه بوده و براین اساس، میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال 1400 در مصوبه شورای اسلامی شهر مدنظر قرار گرفته شده است؛ نهایتا با کِش و قوس‌های فراوان و بعد از پنج ماه، افزایش کرایه تاکسی با 30 درصد مصوب شد که البته گلایه رانندگان همچنان ادامه دارد.

,



,
,
, ,

وی اذعان می‌کند: در صورتی که مسافر یا شهروندی تخلفی را در حوزه نظارت مشاهده کرد، می‌تواند کد و پلاک تاکسی مورد نظر را با ارتباط سامانه 137 شهرداری بیان کند؛ در غیر این صورت می‌تواند موضوع را به گشت‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی که در سطح شهر فعال هستند به صورت حضوری بیان کند.

,

این مقام مسئول ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی نیز تمام تخلفات همچون پنهان کردن پلاک و کد خودرو و تشویقات رانندگان تاکسی را در نظر می‌گیرد.

,

نصب برچسب نرخ کرایه در تاکسی‌های قزوین

, نصب برچسب نرخ کرایه در تاکسی‌های قزوین, نصب برچسب نرخ کرایه در تاکسی‌های قزوین,

عرشیان تصریح می‌کند: نصب برچسب‌های نرخ کرایه‌ در تاکسی‌های محورهای مورد نظر برای هفته آینده در معرض دید مسافران قرار و پیگیری‎های لازم صورت می‌گیرد و با متخلفان برخورد می‎‌شود، لازم است رانندگان تاکسی این برچسب‌ها را در خودروی خود نصب کنند.

,

 وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی موظفند براساس نرخ مصوب از مسافران کرایه دریافت کنند، می‌گوید: مسافران با رؤیت میزان کرایه، کرایه مورد نظر را باید پرداخت کنند و در صورت دریافت کرایه‌ای مازاد از آنها، موارد را به سامانه 137 شهرداری اعلام کنند تا برخوردها و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد.

,

این مقام مسئول یادآور می‌شود: میزان کرایه تاکسی در مقایسه با سایر اقلام مصرفی تا به امروز، افزایش بسیار محدودی است؛ در کاربری‌های تاکسی گردشی خطی، آژانسی و روستائی شاهد 30 درصد افزایش کرایه بودیم که این میزان افزایش پاسخگوی معیشت رانندگان تاکسی نیست.

فعالیت 47 تاکسی خطی در قزوین

,
,
, فعالیت 47 تاکسی خطی در قزوین, فعالیت 47 تاکسی خطی در قزوین,

عرشیان با بیان اینکه تاکسی‌های سازمان تاکسیرانی دارای سه کاربری خطی، آژانس و گردشی بوده و تاکسی خطی داری دو قسمت روستائی و شهری است، اظهار می‌کند: 47 تاکسی خطی در استان قزوین فعال بوده که از این میزان، 22 تاکسی مربوط به شهری و مابقی مربوط به خط روستائی است.

,

به اذعان وی، تمام تاکسی‌های خطی دارای نماینده سازمان و رانندگان است و رانندگان و مسافران می‌توانند دغدغه ها و مشکلات خود را به این نمایندگان ارجاع دهند.

,

به گزارش خبرنگار صبح قزوین، موضوع گرانی لوازم یدکی موضوع ساده‌ای نیست که بتوان از آن به راحتی گذشت چراکه ادامه این روند قطعا می‌تواند منجر به افزایش نارضایتی رانندگان تاکسی شود.

,

هیچ افزایش قیمتی در نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال نخواهیم داشت

, هیچ افزایش قیمتی در نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال نخواهیم داشت, هیچ افزایش قیمتی در نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال نخواهیم داشت,

با اندک تأملی در نگاه نخست به افزایش قیمت لوازم یدکی به راحتی می‌توان دریافت، رضایتمندی رانندگان تاکسی نیازمند توجه بیشتر به نرخ لوازم یدکی و چاره اندیشی در این بین است.

,

تعدادی از رانندگان تاکسی نیز در گفت‌وگویی به خبرنگار صبح قزوین عنوان می‌کنند: مصوبه‌ای که برای افزایش نرخ تاکسی درنظرگرفته شده با این شرایط تورم و گرانی دوچندان پاسخگوی نیازهای ما نیست.

,

به اذعان این رانندگان، هزینه‌های قطعات لوازم یدکی خودرو در چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است که برای جبران این افزایش لازم است مسئولان چاره‌ای اندیشه کنند.

,

افزایش لوازم یدکی از یک سو، نارضایتی رانندگان از سوی دیگر در شرایط موجود، آن هم بعد از مصوبه جدید شورای شهر در افزایش قیمت نرخ تاکسی در آینده‌ای نه چندان دور و در نیمه دوم سال، شاید معادلات مصوبه نرخ کرایه‌ها را بر هم زند اما این موضوع شاید تنها در حد یک پیش‌بینی و حدس و گمانی بیش نباشد چراکه به گفته عرشیان، خبری از افزایش نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال نخواهد بود.

,

وی در این خصوص با اشاره به وضعیت نرخ کرایه‌های تاکسی در نیمه دوم سال‌جاری ادامه می‌دهد: چنین برنامه‌ای را در دستور کار نداریم چراکه از دو ماه گذشته، مصوبه افزایش نرخ کرایه را دریافت کرده‌ایم اما رانندگان و صنف‎‌های آنها از افزایش محدود 30 درصدی نرخ کرایه‌ها بسیار گلایه‌مند هستند و اعتراض خود را به صورت کتبی به استانداری و فرمانداری اعلام کرده‌اند.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین می‌گوید: افزایش نرخ لوازم یدکی بسیار قابل توجه بوده و این شرایط برای رانندگان بسیار مشکل است، قطعا اگر این شرایط ادامه داشته باشد رانندگان تاکسی در ارائه خدمات با مشکلاتی روبه‌رو خواهند بود لذا لازم است تمهیدات جدی در این بین درنظرگرفته شود.

,




,
,
,
, ,

در حال موافقت شورا برای خرید لوازم یدکی با نرخ کارخانه برای رانندگان تاکسی هستیم

, در حال موافقت شورا برای خرید لوازم یدکی با نرخ کارخانه برای رانندگان تاکسی هستیم, در حال موافقت شورا برای خرید لوازم یدکی با نرخ کارخانه برای رانندگان تاکسی هستیم,

عرشیان با بیان اینکه پیگیر گلایه‌های رانندگان تاکسی از نهادهای مربوطه هستیم، یادآور شد: در حوزه لوازم یدکی در حال موافقت شورا برای خرید و توزیع لوازم یدکی با نرخ کارخانه برای رانندگان هستیم تا با پرداخت لوازم یدکی به نرخ تعاونی و کارخانه‌ای بتوانیم بخشی از هزینه‌های رانندگان را جبران کنیم.

,

وی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی در بین رانندگان گفت: باتوجه به تشکیل تیم‌های مشترک بین شبکه بهداشت شهید بلندیان و فرمانداری، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش تاکسیرانی نسبت به سایر بخش‌ها رضایت‌بخش است اما در حوزه کرونا همه وظیفه داریم پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح می‌کند: باتوجه به اینکه تقریبا 22 نفر از رانندگان تاکسی در قزوین در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، برای حفظ سلامتی رانندگان و مسافران نسبت به رعایت پروتکل‌ها تأکید ویژه شده و 30 هزار ماسک رایگان و یارانه‌ای در چندین مرحله بین رانندگان توزیع شده است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه