اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس:

تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار وظیفه صمت است/ رسیدگی به پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی

تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار وظیفه صمت است/ رسیدگی به پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی
مظفری نژاد تأکید کرد: تعزیرات حکومتی وظیفه‌اش رسیدگی به پرونده تخلفات است و اداره صنعت، معدن و تجارت کارش تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار، نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مظفری نژاد، رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با تأکید بر اینکه رسالت تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده است، اظهار کرد: این پرونده‌ها از طریق اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و گزارش‌های مردمی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه تنظیم بازار با اداره صمت است، افزود: برای حمایت از ضابطان و تثبیت بازار، تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک هم شرکت می‌کند.

,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس بیان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت کارش تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار، نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها است.

,

مظفری نژاد تأکید کرد: تعزیرات حکومتی وظیفه‌اش رسیدگی به پرونده تخلفات است و علاوه بر این اگر نیاز باشد در گشت‌های مشترک بازار هم حضور داریم؛ در شهرستان سرخس هفته‌ای دو بار این گشت‌ها برگزار می‌شود و نماینده تعزیرات حکومتی هم در این گشت‌ها حضور دارد.

,

وی عنوان کرد: همچنین سامانه 135 تعزیرات حکومتی در طول شبانه‌روز آمادگی این را دارد تا گزارش‌های مردمی را دریافت و در اسرع وقت رسیدگی کند.

,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سرخس با اشاره اینکه امروز گزارش مردمی درباره گران‌فروشی سیمان داشتیم، گفت: در این رابطه با اداره صمت شهرستان مکاتبه کردیم تا این موضوع را بررسی و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه