اخبار داغ

معاون آموزشی وزارت علوم:

اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان اعلام شد/ حضور دانشجویان در دانشگاه مشروط به تزریق واکسن شد

اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان اعلام شد/ حضور دانشجویان در دانشگاه مشروط به تزریق واکسن شد
خاکی صدیق گفت:‌حضور در دانشگاه مشروط به انجام واکسیناسیون است و در غیر این صورت حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم درباره اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان گفت: براساس جدول ها و اولویت بندی ها، دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی های سال ۹۸ به قبل و در مقطع  دکتری نیز تمامی دانشجویان در اولویت بندی واکسینه شدن قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او افزود: این جمعیت دانشجویی حدود ۵۰۰ هزار نفر می شوند و این تعداد از دانشجویان همان تعدادی است که طبق رایزنی های ما با وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی مقرر شده بود شهریور ماه واکسینه شوند.
,
 
,
معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: اگر شرایط پاسخگویی نیاز واکسن در کشور رو به بهبودی برود، دانشجویان کارشناسی ارشد سال های بعد یعنی ۹۹  و حتی ۱۴۰۰ نیز به سرعت واکسینه می شوند و پس از آن ها دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل نیز براساس جدول اولویت بندی شده واکسینه می شوند، امیدواریم واکسیناسیون تمامی دانشجویان تا پایان آذرماه پایان یابد.
,
 
,
او در ادامه اظهار داشت: امید است با تولیدات واکسن ملی کرونا نیز پایان یابد، اما در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به انجام واکسیناسیون است و در غیر این صورت حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه