اخبار داغ

مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛

کسب رتبه برتر کشور طرح مهرواره محله همدل توسط بانو ریگانی

کسب رتبه برتر کشور طرح مهرواره محله همدل توسط بانو ریگانی
مصطفی اژدری گفت: زهرا حسینی زاده تنها نماینده استان کرمان در مرحله کشوری مهرواره محله همدل جزو سه نفر برتر کشور شد و هدیه ۲۰۰ میلیون تومانی این مهرواره را دریافت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت‌الاسلام مصطفی اژدری مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: خانم زهرا حسینی زاده تنها نماینده استان کرمان در مرحله کشوری مهرواره محله همدل جزو سه نفر برتر کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که زهرا حسینی زاده از شهرستان ریگان کرمان به‌عنوان برتر در طرح مهرواره همدل در کشور انتخاب شده بود، خاطرنشان کرد: ۱۴برگزیده به مرحله کشوری در طرح مهرواره همدل معرفی شدند که زهرا حسینی زاده از ریگان کرمان جزو سه نفر اول کشور شدند.

,

حجت‌الاسلام اژدری با بیان اینکه زهرا حسینی زاده تنها نماینده استان کرمان در مرحله کشوری مهرواره محله همدل جزو سه نفر برتر کشور شدند، اظهار داشت: وی از ریگان کرمان هدیه ۲۰۰ میلیون تومانی این مهرواره را از دستان حجت‌الاسلام قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات کشور دریافت کرد.

,

وی با توجه به این که زهرا حسینی زاده توانست با کار جهادی صدای محرومین ریگان را به مسئولان برساند، ابراز داشت: زهرا حسینی زاده ثابت کرد که میتوان با نیت خالص صدای مردم محروم ریگان را به گوش مردم کشور و مسئولان رساند.

,

حجت الاسلام اژدری با اشاره به این که قرار گرفتن زهرا حسینی زاده از کرمان در بین سه نفر اول نشان از اعتماد مردمی دارد، گفت: فعالیت های زهرا حسینی زاده با استقبال زیاد  و اعتماد مردمی به همراه بوده و در این مهرواره هم قرار شده بخشی از این هدیه صرف کارهای خیر و کمک به نیازمندان شود.

,

وی با بیان این که خدمت به محرومین و جهادی کار کردن از خصوصیات این بانو محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ساخت مسکن برای خانواده ها، ساخت یک باب منزل مسکونی برای زن سرپرست خانوار، ساخت۸ باب حمام و سرویس بهداشتی، آموزش خیاطی به بانوان و هدیه ۵ چرخ خیاطی، تامین جهزیه کامل به نوعروسان، حل مشکل آموزشی دانش آموزان نیازمند و خرید۲۰تبلت، جمع آوری و هزینه بیش از یک میلیارد کمک های مردمی و اشتغال زایی برای 6 خانواده با پرورش جوجه و گوسفند از اقدامات انجام شده زهرا حسینی زاده در ریگان کرمان شمرده می‌شود.

,

مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: زهرا حسینی زاده فی سبیل الله و جهادی به امور شبکه جهادی و امور نیازمندان رسیدگی کرد
حجت‌الاسلام اژدری با توجه به این که نزدیک به ۳میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده است، تصریح کرد: از مهر ماه گذشته تا کنون قریب به مبلغ ۳ میلیارد تومان از طریق شبکه ای که ایجاد کرده و کمک خیرین به نیازمندان محلات از طریق امام محله ها و امام روستا کمک کرده است.

,
,

گفتنی است در طرح مهرواره همدل ۲هزار و ۵۶۰ مسئله در استان کرمان ثبت و حل شد که 48 نفر در این طرح از استان ها به کشور معرفی و 14 نفر برگزیده کشوری شدند و در پایان زهرا حسینی زاده، نفر برتر استان و جزو سه نفر اول کشورشد و نهم مرداد1400 هدیه۲۰۰میلیونی را از دستان حجت‌الاسلام قمی دریافت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه