اخبار داغ

همزمان با عیدغدیر؛

۲۱ زوج از سراسر کشور با کمک یک خیر ازدواج کردند

۲۱ زوج از سراسر کشور با کمک یک خیر ازدواج کردند
همزمان با عید سعید غدیر، جشن ازدواج ۲۱ زوج از سراسر کشور به همت علی روحی‌، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتمع الماس کریمخان در شامگاه عید سعید غدیرخم میزبان و نظاره‌گر مقدس‌ترین جشن‌ها بود. جشن ازدواج 21 زوج از سراسر کشور که به همت علی روحی‌، عضو هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور خانواده کوچک و گرم خود را ساختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این مراسم 42 دختر و پسر جوان از سراسر کشور که در اندیشه تشکیل خانواده بودند  آیین عقد و عروسی را برگزار کردند. حضور گروه‌های هنری، ساز و آواز و پایکوبی و پذیرایی باشکوه، شبی خاطره‌انگیز برای این نوعروسان و دامادها ساخت.
,
 
,
از آنجا که مراسم عقد خالی از کادو و هدیه نیست، علی روحی‌ 21 سکه به تازه دامادها و همسرش نیز 21 سکه به نوعروسان هدیه کردند. سفر ماه عسل به مشهدالرضا(ع) برای تضمین این ازدواج فرخنده هدیه دیگری بود که از سوی تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران به این زوج‌های خوشبخت اهدا شد.کارت‌های هدیه و لباس‌های فاخر، هدایای بعدی بودند که یکی از خیرین به این تازه عروس‌ها و تازه دامادها تقدیم کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور در این مراسم به نمایندگی از جامعه خیران، ضمن قدردانی از اقدامات نیک‌اندیشانه علی روحی‌ گفت: این خیر خوشنام، عضو هیئت موسس و هیئت مدیره مجمع خیرین کشور است که 5 سال قبل برای رفع آسیب‌ها در سراسر کشور و حضور به موقع در بحران‌ها با حضور خیرین فعال در حوزه‌های مختلف خیریه تشکیل شد.
,
 
,
به گفته حمزه‌زاده، روحی‌ بیش از این هم مراسم ازدواج 15 زوج کم‌برخوردار دیگر را در مجتمع الماس کریمخان برگزار کرده بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه