اخبار داغ

با هدف بهبود وضعیت راه‌های روستایی انجام شد؛

بازگشایی مسیر سخت گذر "سرخ گزی بختی" ایرندگان تا پایان شهریور

بازگشایی مسیر سخت گذر "سرخ گزی بختی" ایرندگان تا پایان شهریور
ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بازگشایی مسیر روستایی سخت گذر سرخ گزی بختی بخش ایرندگان شهرستان خاش به طول 9 کیلومتر تا پایان شهریور ماه سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون  بیان کرد: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.

وی افزود: بازگشایی این مسیرسخت گذرکه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده تا کنون 4.5 کیلومتر آن صورت گرفته  و باقی مانده مسیر نیز تا پایان شهریور ماه سالجاری به اتمام می رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: با بازگشایی این مسیر روستایی مسافت 45 کیلومتری که مردم این منطقه  قبلا روستای بختی به روستای سرخ گزی تردد می کردند را تبدیل به 9 کیلومتر می کند، و این مسیر ارتباطی شهرستان مهرستان را به شهرستان خاش از طریق دهستان بیرک شهرستان مهرستان به بخش ایرندگان شهرستان خاش متصل می کند.

مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: از آنجایی که یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی در منطقه وجود شبکه حمل و نقل و جاده های ایمن و مناسب برای دسترسی و ارتباط با سایر نقاط است این اداره کل با بسیج کلیه امکانات بازگشایی مسیرهای سخت گذر را در اولویت کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون  ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه