اخبار داغ

حال البرز خوب نیست؛

سناریوی غم‌بار بیمارستان امام علی(ع) کرج در روزهای کرونایی/ از ابتلای "خانوادگی" شهروندان به کووید ۱۹ تا فوت عروس جوان

سناریوی غم‌بار بیمارستان امام علی(ع) کرج در روزهای کرونایی/ از ابتلای "خانوادگی" شهروندان به کووید ۱۹ تا فوت عروس جوان
این روزها کرونای دلتا در استان البرز جولان داده و تخت‌های بیمارستانی خالی از بیمار کووید ۱۹ نمی‌شوند، ۵ پیک گذشت اما این ویروس همچنان می‌تازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها کرونای دلتا در استان البرز جولان داده و تخت های بیمارستانی خالی از بیمار کووید ۱۹ نمی شوند، ۵ پیک گذشت اما این ویروس همچنان می تازد تا نشان دهد عواقب عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی چقدر می تواند خطرآفرین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
بیمارستان امام علی(ع) کرج طی یک سال و نیم اخیر پذیرای بسیاری از بیماران کرونایی شده است، جلیلیان سرپرستار بخش کرونای این بیمارستان در گفتگو با خبرگار تیتریک، می گوید؛ متاسفانه مریض هایی هستند که زیر ۵۰ سال سن داشته و به صورت خانوادگی درگیر شده اند.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ متاسفانه در بخش کرونای بیمارستان موارد درگیری خانوادگی نسب به ویروس کرونا بسیار زیاد مشاهده می شود که منجر به فوت مادر، پدر یا حتی فرزندان شده است، بی رحمی این ویروس موجب تاسف پرسنل بیمارستان و خانواده ها شده است.
,
 
,
همچنین آذریان رئیس مجتمع امام علی(ع) به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان امام علی(ع) ۳ برابر شده است و طی ۲۴ ساعت قریب به ۶۰۰ مراجعه سرپایی داریم که ۱۰ الی ۱۵ درصد آنها بستری می شوند، تخت های بیمارستانی کاملا پر شده است به گونه ای که کودکان هم به ویروس کرونا مبتلا می شوند.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ اغلب بیماران جوان هستند، شدت مرگ و میر بالا نرفته است اما قابل توجه شده است، پرسنل بیمارستان خسته شده اند، ۷۰ تخت بستری ای سی یو داریم، در آی سی یو اطفال هم متاسفانه کودکان کرونایی بستری شده اند، از مردم خواهش می کنم از تجمعات پرهیز کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
این مسئول اظهار داشت: تنها راه مقابله با بیمای کرونا پیشگیری است، مردم از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و برای جانخود ارزش قائل شوند، متاسفانه عروس جوان حتی یک هفته پس از عروسی اش در بیمارستان فوت کرده است، عزاداری ها و تجمع ها قریب به ۳۰ نفر از یک خانواده را مبتلا کرده و حتی فوت شده اند.
,
 
,
و اما موج پنجم کرونا شدید تر و سهمگین تر از گذشته بوده و موجب پر شدن تخت های بیمارستانی شده است و بیماران قربانی این ویروس می شوند، در نتیجه تنها کاری که می توان انجام داد این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها باید به جنگ با کووید ۱۹ رفت.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه