اخبار داغ

اهدا ۲۵ سری جهیزیه بین نیازمندان در کرمان + تصویر

اهدا ۲۵ سری جهیزیه بین نیازمندان در کرمان + تصویر
هر کدام از جهیزیه ها شامل اقلام ضروری مثل یخچال فریزر، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، سرویس قابلمه و سرویس ظرف هستند که ارزش ریالی هر کدام از این جهیزیه ها ۱۸ میلیون تومان و در مجموع ۴۵۰ میلیون تومان از منابع مردمی تهیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجمه رئیس کاظمی مدیر امور شعب سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها استان کرمان امروز در حاشیه اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند در گفتگو  با راه آرمان اظهار کرد: این جهیزیه از طرف بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با مدد علی ابن موسی رضا (ع) و همت و همدلی خیرین آبشار عاطفه ها در قالب 25 سری جهیزیه تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: هر کدام از جهیزیه ها شامل اقلام ضروری مثل یخچال فریزر، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، سرویس قابلمه و سرویس ظرف هستند که ارزش ریالی هر کدام از این جهیزیه ها 18 میلیون تومان و در مجموع 450 میلیون تومان از منابع مردمی تهیه شده است.
مدیر امور شعب سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها استان کرمان، با بیان اینکه  بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در تمام استانها و شهرستان های سراسر کشور نمایندگی  دارد، اذعان کرد: این بنیاد مردم نهاد در 25 شهرستان استان کرمان شعبه دارد  که در سال به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، میلاد امام رضا (ع) و امام زمان (عج) اهدا جهیزیه در سه مرحله انجام می شود.
کاظمی  افزود: این جهیزیه ها به کمک خیرین و مردم تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال خدماتی همچون توزیع بسته های معیشتی و پوشاکی بین نیازمندان انجام می شود، تصریح کرد: 250 خانوار در کرمان تحت حمایت و پوشش آبشار عاطفه ها قرار دارند که از خانواده های ایتام، بدسرپرست و زنان سرپرست خانواده هستند.
مدیر امور شعب سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها استان کرمان خاطرنشان کرد: این بنیاد خیریه حدود 18 سال در کشوردایر شده است وهم اکنون در شهر کرمان نزدیک به 12 است که مشغول به فعالیت می باشد.
کاظمی با اشاره به اینکه  90 درصد پرسنل را خانم ها تشکیل می دهند، بیان کرد: 30 نفر درشعبات شهر کرمان  150 نفر در کل استان مشغول به فعالیت هستند.
وی در پاسخ به این سوال که این جهیزیه به چه کسانی تعلق می گیرد، عنوان کرد: برای اهدا جهیزیه ابتدا یک بازه زمانی برای ثبت نام نیازمندان گذاشته می شود و پس از آن گروهی جهت صحت وسقم برای سرکشی به خانواده های ثبت نام کننده مراجعه می کنند.
مدیر امور شعب سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها استان کرمان گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی جامعه کمک های خیرین نیز تاثیر دارد و می خواهیم که این کارها بازتاب داشته باشد و خیلی ها می خواهند بدانند که این کمک ها در کجا ها صرف و هزینه می شوند.
کاظمی ادامه داد: در سال های قبل برای اطلاع خیرین و کسانی که به این بنیاد کمک می کردند در قالب جشن مراسمی برگزار می شد اما در حال حاضر به دلیل کرونا این مراسم ها در قالب مانور در سطح شهر انجام می شود.
وی افزود: اهدا جهیزیه درمرحله اول در قالب 40 سری جهیزیه بود و امروز نیز 25 سری جهیزیه تهیه شده است و برای آگاهی، تبلیغات و اعتمادسازی بین مردم و خیرین این مانور صورت می گیرد.
مدیر امور شعب سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها استان کرمان، خاطرنشان کرد: این بنیاد کاملا مردمی است و وابسته به نهاد خاصی نیست و  دفتر مرکزی آن در مشهد قرار دارد.
کاظمی ابراز کرد: مردم و خیرین می توانند جهت همکاری و یا اطلاع از فعالیت های آن به شعبات این خیریه واقع در چهارراه خواجو، خیابان ابوحامد، خیابان شهید مصطفی خمینی و همچنین شعبه اشتغالزایی مددجویان و کارآفرینان در شهرک ایرانمنش مراجعه نموده و یا با شماره  09135987063 تماس حاصل کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
عکس و گزارش از : مهین نامجو
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه