اخبار داغ

نماینده الیگودرز:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری الیگودرز در اولویت است

تکمیل پروژه‌های عمران شهری الیگودرز در اولویت است
خدابخشی گفت: تکمیل پروژه‌های عمران شهری الیگودرز و ساماندهی پارک مرکزی شهر، رودخانه، آسفالت معابر، ساخت پارک ورزشی و تفریحی بانوان در اولویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد خدابخشی صبح امروز در نشست صمیمی با منتخبین شورای اسلامی شهر الیگودرز، با اشاره به اینکه وفاق، همدلی و همکاری مهم‌ترین راه برای پیشرفت و توسعه شهرستان است، اظهار داشت: آنچه مهم است استفاده از همه‌ ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای عمران و آبادانی این شهرستان، افزود: این آمادگی وجود دارد تا با پیگیری پروژه‌های که مرتبط با عمران شهری است، مجموعه شهرداری را کمک کنیم.

,

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: استفاده از اعتباراتی که اختصاص پیدا می‌کند، باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد تا از برگشت آن جلوگیری کنیم ضمن آنکه به ما فرصت خواهد داد تا اعتبارات جدید نیز جذب کنیم.

,

وی تصریح کرد: تلاش برای تکمیل پروژه‌های عمران شهری مانند ساماندهی پارک مرکزی شهر، ساماندهی رودخانه، آسفالت معابر، ساخت پارک ورزشی و تفریحی بانوان، ساخت حمام عمومی شهر و احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی و نمازخانه در ورودی و خروجی‌های شهر از اولویت‌های کاری خود برای همکاری با شهرداری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه