اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز:

برای رشد کردن باید اولویتمان فرهنگ باشد

برای رشد کردن باید اولویتمان فرهنگ باشد
حجت‌الاسلام سرلک گفت: برنامه‌های فرهنگی در کشور باانگیزه خوبی انجام می‌گیرد و برای رشد کردن باید اولویتمان فرهنگ باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام علی لرستانی صبح امروز در دیدار با رئیس جدید اداره تبلیغات الیگودرز، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در کشور باانگیزه خوب انجام می‌گیرد ولی بایستی با همدلی و انسجام بیشتر اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا و مخصوصاً دستاوردهای انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در میان نسل‌های کنونی و آینده با بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس برکات زیادی خصوصاً در زمینهٔ فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، دینی، برگزاری کلاس‌های قرآن، آموزش احکام و اصول عقاید فعالیت چشمگیری داشته است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز عنوان کرد: هر دو نهاد تبلیغات اسلامی و سپاه ناحیه شهرستان، کما فی السابق در اجرای طرح‌های فرهنگی مشارکت و همکاری خواهند داشت.

,

معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد

, معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد,

حجت‌الاسلام حسین سرلک رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه سپاه شهرستان از برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد که وظیفه ما تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار و تبیین اندیشه‌های تابناک او برای نسل جوان است.

,

وی افزود: برای تحقق این امر مهم باید مجموعه نیروهای انقلابی و مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی با درک مسئولیت مهم و تأثیرگذار در ماندگاری نظام و انقلاب حداکثر تلاش و کوشش خود را در مسئولیت‌های محوله انجام دهند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز عنوان کرد: بایستی از ظرفیت و دریای بیکران بسیج و شجره طیبه صالحین در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه