اخبار داغ

ابهام در پروژه میلیاردی علوم پزشکی یاسوج/ سازمان بازرسی ورود کند+تصویر

ابهام در پروژه میلیاردی علوم پزشکی یاسوج/ سازمان بازرسی ورود کند+تصویر
بهره‌برداری از پروژه میلیاردی که به اذعان کاربران فضای مجازی هزینه ساخت آن تنها ۱۰ میلیون تومان بوده ابهاماتی را ایجاد کرده است که ورود سازمان بازرسی به این قضیه را به یک ضرورت تبدیل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به دنبال بهره برداری از 24 پروژه عمرانی بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد و حرکات تبلیغاتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یکی از این پروژه ها و هزینه میلیاری ساخت این پروژه ابهاماتی را در فضای مجازی استان ایجاد کرده که علاوه بر اینکه این رسانه نه آن را رد و نه تایید می کند بلکه براساس رسالت رسانه ای و آگاهی بخشی آن را اطلاع رسانی می کند ورود سازمان بازرسی استان به موضوع ضرورت آنی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نظارت بر مجموعه سازمان های اداری کشور در جهت مقابله با فساد به عهده سازمان بازرسی کل کشور گذاشته شده است که از طریق بازرسی های موردی، فوق العاده و با دستور برخی از مقامات، بر سازمان ها و مراجع اداری نظارت نموده و موارد تخلف و نارسایی ها را به مراجع ذی ربط اعلام می کند.

,

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در سالهای اخیر حاشیه های گسترده ای درقومیت گرایی، پرداخت های نجومی کارانه، استخدام های پیمانی و اعتراض های کارکنان بخش های مختلف را تجربه کرده است، سوت زنی رسانه ها می تواند فرصتی برای سازمان بازرسی نسبت به این دانشگاه و حاشیه های آن باشد و یا هم اینکه این سازمان در حال اجرای روند قانونی کار خود بوده و نظاره گر عملکرد ها است.

,

این دانشگاه در آخرین حاشیه سازی خود از پروژه 10 میلیونی به اذعان برخی از منابع آگاه بهره برداری کرده است که در پوستر های تبلیغاتی برای این پروژه بالغ بر 1 و نیم میلیارد تومان هزینه عنوان شده است.

,

براستی رسیدگی نه تنها به این پروژه بلکه سایر پروژه هایی که به بهره برداری رسیده است جای سوال و ابهامات زیادی را فراهم کرده است که می توان به باز سازی ها و ساخت برخی از پروژه ها و میزان هزینه‌های آن توجه ویژه ای داشت.

,

پد بالگرد موشمی (سفلی) زیلایی یکی از پروژه ای است که به اذعان بومی های منطقه زمین آن توسط یک خیر اهدا و ساخت آن توسط دهیاری انجام شده و با هنر نمایی دانشگاه علوم پزشکی این هلی پد مجهز به نشانه‌های رنگی مشخص برای نشست و برخاست بالگرد شده و حالا در محاسبات برای آن هزینه 15 میلیارد ریالی عنوان شده است.

,

بیش از این نوشتن در این رابطه اطلاف وقت برای مخاطبان است، امید واریم دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص روشنگری کرده و سازمان بازرسی ورودی جدی داشته و نتیجه را شفاف به مردم اعلام کند.

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه