اخبار داغ

در گفت‌وگو با عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح شد؛

مدیریت فضای مجازی، راه برون‌رفت از آسیب‌ها/ صیانت از فضای مجازی، حفاظت از نسل آینده است

مدیریت فضای مجازی، راه برون‌رفت از آسیب‌ها/ صیانت از فضای مجازی، حفاظت از نسل آینده است
عضو کمیسون کشاورزی مجلس گفت: عقل و منطق می‌گوید برای آنکه بتوانیم نسل آینده را محافظت کنیم باید ورودی فضای مجازی ساماندهی شود و فرماندهی آن به دست خودمان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر راستی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص طرح صیانت کاربران فضای مجازی با اشاره به اینکه از موافقان صیانت از فضای مجازی هستم گفت: زمانی بلوغ در دوره متوسطه اتفاق می افتاد اکنون نه تنها در متوسطه بلکه در رهنمایی و حتی ابتدایی بچه های به بلوغ زود رس می رسند و این به معنی نابودی نسل آینده خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن، برای امروز ما برنامه ریزی انجام نداده است چون می داند با این وضعیت فعلی و به فرموده حضرت امام ره ، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند، چرا که آنها برای آینده جمهوری اسلامی برنامه داشته که این نسل را از دست ما بگیرند. 

,
وی تصریح کرد: وقتی سیلی به راه افتاد عقلا و بزگان قوم باید کانالیزه کنند، و اگر به موقع جلوی آن را گرفتند تبدیل به نعمت خواهد شد و آب های زیر زمینی تقویت می‌شود، اما اگر جلوی ان گرفته نشود، تبدیل به سیل ویرانگری که هرکجا برسد خسارت به بار خواهد آورد.
,
 
,
راستی در ادامه افزود: امروز بعضی ها که با دشمن هم صدا شدند و آنها باید بفهمند که اگر این سیل آمد همه را با هم خواهد برد ، انها متوجه نیستند یا اینکه متوجه هستند و دارند خیانت می کنند.
,
 
,
وی عنوان کرد: فضای مجازی چه بخواهیم یا نخواهیم کل زندگی ما رو تحت شعاع خود قرار داده است و حجم کارهایی که در فضای مجازی انجام می‌گیرد ، خیلی بالاتر از فضای واقعی است.
,
 
,
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان داشت: اگر کسی بخواهد از خارج کشور وارد ایران شود نمی‌تواند سر خود را پایین انداخته و وارد کشور شود، باید طی مراحل قانونی تشریفات را انجام داده تا اجازه ورود داده شود و در کشور هم بخواهد تردد طبق ضوابط و شرایط این امر انجام  می‌گیرد.
,
 
,
راستی گفت:مثلا در اینستاگرام هر کجا هر مطلبی برخلاف خواسته آنها باشد جلوی آن را می گیرند چرا که آنها می خواهند افکار جامعه ما را هر طور که خودشان می خواهند مدیریت کنند.
,
 
,
وی افزود: دشمن اگر بتوانند برای دو نسل آزادانه در فضای مجازی هر کاری انجام دهد دیگر شما صاحب افکار این بچه ها و جامعه نیستید پس این فضا باید مدیریت شود.
,
 
,
نماینده مردم شبستر در مجلس با اشاره به اینکه برخی ها طوری القا می کنند که اینترنت بسته خواهد شد و این همه کسب و کار، مسائل اجتماعی تعطیل میشود تصریح کرد: اصلا چنین اتفاقی قرار نیست رخ دهد و توصیه می‌ کنیم برای یک بار هم شده این طرح را بخوانند و به زوایایی آن خوب نگاه بیندازید.
,
 
,
راستی در ادامه بیان داشت: در این طرح آمده است هر چیزی که وارد فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران شود باید به صورت مدیریت شده باشد. در جامعه نیز به همین شکل است و اگر آرامش فرد و محله ای را بر هم بزنند نیرو انتظامی وارد عمل شده پرونده تشکیل داده وسیر مراحل قانونی طی می‌شود تا وصول جرم انجام شود.
,
 
,
وی افزود: این همه مطالب در فضای مجازی بدون حد و حساب وارد کشور و ذهن فرزندان ما می‌شود و هیچ‌گونه مرزی در این میان وجود ندارد .
,
 
,
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: به دوستان داخلی مخصوصا جوانان و دانشجویان می گویم روی این قصیه فکر کنند و ما نباید همراه خواست دشمن حرکت کنیم چرا که دشمن نمی خواهد این نظام جمهوری اسلامی پا برجا باشد.
,
 
,
راستی با بیان اینکه چرا خودمان نتوانیم فضای جامعه را بدست بگیریم عنوان کرد: ما نتها باید این فضا را مدیریت کنیم باید بتوانیم در آن نیز علیه دشمن فعالیت انجام دهیم.
,
 
,
وی گفت: در این چند سال ما همه موانع را پشت گذاشته و نتها در فضای حقیقی بلکه مجازی را نیز مدیریت می کنیم.
,
 
,
راستی افزود: کسب و کارها باید در یک فضای سالم انجام شود و چه اسراری هست دشمن بدون حد مرز حساب و کتاب در فضای مجازی ما حضور داشته باشد؟
,
 
,
وی تصریح کرد: عقل و منطق می گوید برای انکه بتوانیم نسل اینده را محافظت کنیم باید این ورودی فضای مجازی ساماندهی شود و فرماندهی ان به دست خودمان باشد و از عقل بدور است که بیش از هشتاد درصد حکمرانی و مدیریت این فضا را به دشمن سپردیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: فعلا این طرح قطعی نشده ، در مجلس مطرح و به کمیته مشترک ارجاع داده شد که برنامه های کارشناسی شد چه بر روی آن صورت گیرد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه