اخبار داغ

حکم علیه شهید قندی ناعادلانه بود

تمام مسئولان استان به جد پیگیر حق شهید قندی یزد هستند/ اگر هدفمان تبانی بود، فیلم بازی را منتشر نمی‌کردیم

تمام مسئولان استان به جد پیگیر حق شهید قندی یزد هستند/ اگر هدفمان تبانی بود، فیلم بازی را منتشر نمی‌کردیم
نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد با بیان اینکه تمام مسئولان استان به جد پیگیر حق شهید قندی یزد هستند، گفت: این حکم علیه شهید قندی ناعادلانه بود و اگر قصد تبانی داشتیم، فیلم بازی را منتشر نمی‌کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نارگانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص رای صادره کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه تیم شهید قندی یزد، گفت: از زمانی که این حکم اعلام شد، بسیار متعجب هستیم و نمی‌دانیم که با چه مستنداتی این حکم صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد با بیان اینکه اگر باشگاه ما قصد تبانی داشت، اصلاً فیلم بازی را در سایت خود قرار نمی‌داد، افزود: بحث ما به هفته ماقبل پایانی و بازی بین تیم‌های بندر عامری و سردار بوکان بازمی‌گردد که نتیجه آن هفت بر صفر به نفع بندر عامری بود و هیچ فیلمی از این بازی منتشر نشد و حتی سرمربی بوکان پس از پایان بازی اعلام کرد که من تبانی را در این بازی مشاهده کردم ولی متأسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد و به جریان آن بازی پرداخته نشد.

,

وی با اشاره به اینکه تیم شهید قندی یزد تنها تیمی در لیگ دو فوتبال ایران است که فیلم هر بازی خود را بلافاصله پس از پایان بازی بر روی سایت باشگاه قرار می‌دهد، ادامه داد: اگر تیم شهید قندی به دنبال تبانی در بازی با سردار بوکان بود، اصلاً فیلمی از بازی منتشر نمی‌کرد، پس این مسئله نشان می‌دهد که ما مشکلی نداشته‌ایم.

,

نارگانی اضافه کرد: تیم سردار بوکان برای بازی با شهید قندی تنها با 11 بازیکنی به یزد آمد که دو هفته پیاپی تمرین نکرده بودند و تیم ما نیز بسیار آماده و نیاز به برد پُرگل داشت، طبیعی است وقتی تیمی تمرین نکرده و بازیکن ذخیره ندارد از دقیقه 20 بازی به بعد با افت شدید انرژی روبه‌رو می‌شود و بازی را مقابل تیم آماده‌ای مثل شهید قندی واگذار خواهد کرد.

,

مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد افزود: هر تیمی در مقابل تیم ازهم‌پاشیده سردار بوکان در هفته آخر قرار می‌گرفت، بیش از 10 به این تیم می‌زد چون در دمای 47 درجه، بازیکنان خسته، تیم آشفته و بی‌انگیزه چنین نتایجی امکان‌پذیر بود.

,

وی با بیان اینکه این حکم ناعادلانه بود و با آبروی مردم یزد بازی شد، گفت: تمامی مسئولان استان یزد پیگیر این مسئله هستند تا این حکم ناعادلانه شکسته شود و ما به جد دنبال آن هستیم.

,

نارگانی با اشاره به اینکه اصلاً مشخص نیست با چه مستنداتی این حکم علیه شهید قندی یزد صادر شد، افزود: من هم‌اکنون در تهران حضور دارم و به‌صورت جد به دنبال حق تیم شهید قندی و مردم شریف استان یزد هستم و ان‌شاءالله حق تضییع‌شده تیممان را بازگردانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه