اخبار داغ

منتخب مردم در شورا در انتقاد از عملکرد روزهای اخر مدیریت شهری:

چرا راه را برای مدیریت جدید بر شهر می‌بندید؟/ بهره برداری از اقداماتی که هنوز به پایان نرسیده ظلم به مردم است

چرا راه را برای مدیریت جدید بر شهر می‌بندید؟/ بهره برداری از اقداماتی که هنوز به پایان نرسیده ظلم به مردم است
منتخب مردم اصفهان در شورای شهر گفت: مطابق با هزینه‌هایی که تا به حال انجام شده نیاز به اعتبار است تا سالن اجلاس مجهز و کامل بشود و به بهره‌برداری برسد و این افتتاح یک اقدام زودهنگام و تعجیل بی‌موردی از متولیان شهری و مسئولین کشوری است که ظلم به کشور به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نادرالصلی در گفت و گو با صاحب نیوز؛ با اشاره به برخی افتتاحیه های این هفته توسط شورای شهر گفت:از یک منظر اگر ما به این موضوعات نگاه بیاندازیم یک مجموعه از مسئولینی اقداماتی را انجام داده‌اند که روشن و واضح است اما اگر قرار باشد این اقدامات را با سرمایه ملی تبدیل به جریان سازی کرده و اقداماتی که هنوز به پایان نرسیده است را در این امر استفاده بکنیم، این ظلم به مردم است و بعضی کارهای ظاهرسازی را داشته باشیم که برای پروژه‌هایی که می‌دانیم ماه‌ها و بعضا سال‌ها زمان می‌برد و اعتبارات زیادی را هم می‌خواهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

*سالن اجلاس برابر با بودجه ای که تاکنون هزینه شده بودجه برای تکنسل احتیاج دارد

, *سالن اجلاس برابر با بودجه ای که تاکنون هزینه شده بودجه برای تکنسل احتیاج دارد, *سالن اجلاس برابر با بودجه ای که تاکنون هزینه شده بودجه برای تکنسل احتیاج دارد,

منتخب مردم اصفهان در ششمین دوره شورای شهر ادامه داد: ا،ز سالن بین‌المللی اجلاس ما چند روز پیش بازدید کرده‌ایم و به نظر می‌رسد مطابق با هزینه‌هایی که تا به حال انجام شده نیاز به اعتبار دارد تا این سالن مجهز و کامل بشود و به بهره‌برداری برسد و این افتتاح یک اقدام زودهنگام و تعجیل بی‌موردی از متولیان شهری و مسئولین کشوری است که ظلم به کشور به شمار می رود.

,

وی تأکید کرد: البته ما معتقد هستیم که باید این مجموعه کامل بشود و کسانیکه در ساخت این مجموعه موثر بوده‌اند در موقع لازم تقدیر  بشود و نباید به این قیمت باشد که ما کارهایی را انجام بدهیم که می‌دانیم فرصت زیادی را از ما می‌طلبد تا به مرحله بهر‌ه‌برداری برسد.

,

*مدیریت فعلی راه را بر مدیریت جدید می بندد

, *مدیریت فعلی راه را بر مدیریت جدید می بندد, *مدیریت فعلی راه را بر مدیریت جدید می بندد,

وی درمورد قرارداد های اخیر شورای شهر و شهرداری افزود:واقعیت مطلب این است که مدیریتی که در روزهای پایانی است چرا راه را بر مدیریت جدید می‌بندد و این اختیار را از آن‌ها سلب می‌کند. آیا ما دوست داریم که کسانیکه مدیریت یک مجموعه را به ما می‌دهند راه را بر ما ببندند؟

,

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگسراها که بعضا فروش یا بدهکار نمودن این امکانات یا در رهن قراردادن بانک‌ها که وام‌های آنچنانی با آن گرفته شده است و هر نوع واگذاری که خلاف قانون بوده و یا دست و پاهای ما را در انجام امور ببندد از راه قانونی پیگیری خواهیم کرد و فرهنگسراها که نقطه عطف در مسئله فرهنگی و اجتماعی است را از دست نخواهیم داد.

,

*گلستان معظم شهدا نیازی به مسیر جدید ندارد

, *گلستان معظم شهدا نیازی به مسیر جدید ندارد, *گلستان معظم شهدا نیازی به مسیر جدید ندارد,

این عضو منتخب شورای شهر اصفهان در پایان اظهار داشت:بنده نیز از گلستان شهدا بازدید داشته‌ام ولی چیزی را مشاهده نکرده‌ام و به گمانم این فرافکنی است که در این موضوع اتفاق افتاده است و به نظر می‌رسد گلستان معظم شهدا نیازی به یک مسیر جدید ندارد و یک خواست سیاسی وجود داشته و مخالفت‌هایی شده است و باید به خواست مردم احترام گذاشته است و جمعی که در آن مکان آرمیده است به مسائل از دیدگاه کلان نگاه می کرده‌اند و جناح بندی را نگاه نمی‌کردند و این شهدا نظاره‌گر کارها و مسئولیت‌های ما هستند و باید افراد یک نگاه انصاف مدارانه به اعمال خود داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه