اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها اولویت مهم کشور است

تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها اولویت مهم  کشور است
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کارجهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز پیام مقام معظم رهبری به اعضای گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تفکر جهادی است و کارجهادی برخواسته از ایمان و اراده الهی می باشد که خوشبختانه در طی این سال ها مورد استقبال جوانان در قالب گروه های بسیج سازندگی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کارجهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه در طی این سال ها گروه های جهادی بسیج با حضور به موقع خود در حوادث و بحران ها علاوه بر اینکه منشا خدمات زیادی بوده اند همواره تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند که نمونه آن حضور موثر در سیل و زلزله سال های گذشته و همین بیماری منحوس کرونا بود.

,

وی بیان کرد: حضور جهادگران بسیجی که همراه با بصیرت، ایمان قلبی و عشق به خدمت رسانی در مناطق محروم است موجب اثرگذاری اقدامات آنها می شود و جهادگران بسیجی یکی از دلسوزترین اقشار جامعه هستند که صادقانه و دلسوزانه خدمات بی منت به مردم ارائه می کنند.

,

امام جمعه اراک ادامه داد: یکی از اولویت های مهمی که باید مورد توجه باشد گسترش کیفیت و کمیت اردوهای جهادی است که باید در همه عرصه ها و با رویکرد تخصصی انجام شود.

,

وی اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی بسیج علاوه براینکه منشا خدمات زیادی است صدها درس دیگر برای آنها دارد که مهمترین درس آن خداشناسی و معرفت است که در کنار توجه به محرومین و کسب تجربیات ارزشمند رقم می خورد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی از طی سال های گذشته همواره در کار جهادی ، خدمت به مستضفین و مناطق محروم پیشگام بوده و وجود بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی بسیج در عرصه های مختلف نشان از علاقه جوانان و نوجوانان استان برای خدمت رسانی به محرومین دارد.

,

وی با بیان  اینکه حضور بسیج و تفکر جهادی در طول انقلاب اسلامی همواره مشگل گشا بوده،گفت: هرکجا با تفکر و روحیه جهادی پیش رفتیم دستاوردها و حماسه های بزرگی خلق شده و این باید در گام دوم انقلاب اسلامی درس مهمی باشد.

,

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: : ورود بسیج سازندگی برای حل آسیب های اجتماعی یک ضرورت مهم است و همه باید در این خصوص با برنامه ریزی و جدیت اقدام کنند و رفع آسیب های اجتماعی نیازمند مدیریت جهادی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه