اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است

تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است
کریمی گفت: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد هرکجا به جوانان و ظرفیت های داخلی اعتماد شده پیروزی و موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید مورد توجه ما باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز یکشنبه از مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک بازدید و اولین دز واکسن ایرانی کوو ایران برکت را دریافت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

فرمانده سپاه روح الله در جریان این بازدید از آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به واکسیناسیون عمومی و ادامه طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا سپاه و بسیج در قالب رزمایش ها و طرح های متعدد اقدامات قابل توجه و اثرگذاری درمقابله و کنترل این بیماری منحوس انجام داده و امروز سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آمادگی هرگونه نقش آفرینی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت است.

,

وی افزود: ملت ایران با تاسی از روحیه و تفکر انقلابی از ابتدای بیماری کرونا با ایجاد نهضت همدلی و مومنانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کردند و دانشمندان و جوانان متخصص ایرانی با تولید واکسن کرونا که یکی از موثرترین واکسن های دنیا است برای ملت افتخار آفریدند.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد هرکجا به جوانان و ظرفیت های داخلی اعتماد شده پیروزی و موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید مورد توجه ما باشد.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حاکم بودن روحیه جهادی در بین جوانان و متخصصین ایرانی تولید واکسن ایرانی توانست اقتدار علمی و پژوهشی داخلی را به رخ دنیا بکشاند و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر به اثبات برساند.

,

کریمی ادامه داد: با تلاش و مجاهدت شبانه روری کادر درمان ، مدافعان سلامت و بسیجیان در همه عرصه ها، استان مرکزی وضعیت مناسبی در حوزه واکسیناسیون دارد و همه باید تلاش کنیم با رعایت دقیق پروتکل ها و توجه به توصیه های بهداشتی آسیب های بیماری را کاهش دهیم.

,

وی تأکید کرد: تمامی ظرفیت های بسیج و سپاه در استان آمادگی کامل برای کمک به تسریع واکسیناسیون را دارد و امیدواریم با همدلی همه جانبه و مشارکت مردم از این شرایط بیرون برویم.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه