اخبار داغ

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران مطرح کرد؛

آخرین وضعیت هندبال نفت وگاز گچساران/ پایاب: حمایت شویم، حرف های زیادی برای گفتن داریم

آخرین وضعیت هندبال نفت وگاز گچساران/ پایاب: حمایت شویم، حرف های زیادی برای گفتن داریم
پایاب گچساران گفت:انتظار این است که مسئولین هم پای کار بیایند و از تیم حمایت کنند، گرچه تیم هم باید تقویت شود و با این بازیکنان بومی و جوان حرف برای گفتن زیاد داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سعید پایاب، سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ خصوص آخرین وضعیت این تیم برای شرکت در رقابت های لیگ برتر گفت:هفته گذشته تمرینات هندبال را با جدیت آغاز کردیم، هرچند قرعه کشی لیگ برتر هم انجام شده که بازی ها به صورت دوره ای و به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:امسال با توجه به همکاری عزیزان در شرکت نفت و گاز گچساران، ورودی حضور در مسابقات هندبال نیز پرداخت شده که روند خوبی را برای حضور هرچه پرقدرت تر در لیگ برتر تا بدین جای کار شاهد هستیم.

,

پایاب در ادامه تصریح کرد:هم اکنون در حال ثبت قراردادهای بازیکنان هستیم ،تیم نفت وگاز با همان بازیکنان بومی فصل گذشته بسته شده و حتی تلاش کردیم بازیکنان گچسارانی که سال گذشته به دلایلی از این تیم رفته بودند را مجددا به تیم بازگردانیم که این امر نیز محقق شده است.

,

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد:هرچند مبلغ قرارداد بازیکانان نفت وگاز گچساران نسبت به دیگر تیم های باسابقه و قدرتمند لیگ برتر هندبال خیلی پایین تر است، اما انگیزه بازیکنان برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر بسیار بالاست.

,

وی اظهارکرد: آقای "نوروزنژاد" امسال هم به عنوان سرمربی هدایت نفتی ها را برعهده گرفته است،به هرحال شاید بودجه قابل توجهی در اختیار نداشته باشیم اما افتخار می کنیم که تیم نفت وگاز گچساران با بازیکنان کاملا بومی و جوان پا به عرصه رقابت های لیگ برتر می گذارد.

,

پایاب افزود:اولین بازی ما در روز 23مردادماه خواهد بود،به هرحال تیم نفت وگاز شناسنامه ورزش این استان است که حتی در رقابت های هندبال جام باشگاه های جهان نیز خوش درخشید،به هر حال انتظار این است که مسئولین هم پای کار بیایند و از تیم حمایت کنند گرچه تیم هم باید تقویت شود و با این بازیکنان بومی و جوان حرف برای گفتن در لیگ برتر زیاد داریم.

,

وی گفت:در پایان هم از زحمات آقایان صیدالی(مدیرعامل نفت وگاز) ،داوودی(رئیس امور ورزش) و حسینی(رئیس منابع انسانی ) در مجموعه مدیریتی شرکت نفت وگاز گچساران به جهت حمایت از تیم هندبال نفت وگاز گچساران کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه