اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد؛

بی‌ثباتی بازار؛عامل عدم سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد

بی‌ثباتی بازار؛عامل عدم سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد
اسماعیلی گفت: تنظیم بازار اراده جدی مسئولین را می طلبد؛ و آن ها که سرمایه دار هستند و بازار و تجارت را در دست گرفته اند از این کم ظرفیتی مسئولان سوء استفاده کردند و به کنترل شایسته ای نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران پرس در تبیین افزایش روزافزون قیمت های کالاها در بازار، اظهار کرد: یکی از مشکلات حوزه تجارت و بازار، عدم نظارت است. سازمان های عریض و طویلی در حوزه تجارت وجود دارد که اگر کارشان را به درستی انجام دهند، فرصت طلبان و سودجویان نمی توانند قیمت ها را به نفع خودشان تمام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنظیم بازار اراده جدی مسئولین را می طلبد؛ و آن ها که سرمایه دار هستند و بازار و تجارت را در دست گرفته اند از این کم ظرفیتی مسئولان سوء استفاده کردند و به کنترل شایسته ای نرسیده است.
,
 
,
وی در پایان گفت: به دولت سیزدهم هم تاکید خواهیم کرد که در راستای مبارزه با بی ثباتی بازار گام بردارد. مجلس نیز نقش نظارتی خود را بطور شایسته به جا خواهد آورد. مردم از عدم کنترل بازار گلایه مند هستند. اگر بازار بی ثبات باشد، سرمایه گذار نیز در حوزه اقتصاد سر مایه گذاری نخواهد کرد.
,
 
,
 انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه