اخبار داغ

عضو منتخب شورای شهر قزوین:

سرپرست شهرداری از اختیارات تام برخوردار است

سرپرست شهرداری از اختیارات تام برخوردار است
فرج‌الله فصیحی رامندی گفت: سرپرست به‌مدت سه ماه مسئولیت شهرداری را به عهده خواهد گرفت و در این مدت تمام اختیارات شهردار را دارا می‌باشد و می‌تواند عزل و نصب انجام داده و برای منابع مالی این نهاد برنامه‌ریزی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج الله فصیحی رامندی، عضو منتخب شورای شهر قزوین  در مصاحبه با صبح قزوین، در رابطه با انتخاب نهایی شهردار قزوین اظهار کرد: از بین 30 گزینه بومی و 20 گزینه غیر بومی در نهایت چهار گزینه بومی و 7 گزینه غیر بومی انتخاب شدند که در آینده از این افراد جهت ارائه برنامه‌های ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.

وی در رابطه با اختیارات سرپرست شهرداری قزوین گفت: این سرپرست به مدت سه ماه مسئولیت شهرداری را به عهده خواهد گرفت و در این مدت تمام اختیارات شهردار را دارا می‌باشد و می‌تواند عزل و نصب انجام داده و برای منابع مالی این نهاد برنامه ریزی کند اما زمان سه ماهه آنقدر کم است که سرپرست فرصت برنامه ریزی طولانی مدت و یا عزل و نصب جدی را نخواهد داشت.

این عضو منتخب شورای شهر قزوین در رابطه با مخالفت شورا با واگذاری پروژه ستاره پونک به بانک شهر بابت بدهی شهرداری تصریح کرد: شورا با واگذاری مخالف نبود اما کمیسیون تطبیق با این واگذاری موافقت نکرد و نهایتاً شورا به این نتیجه رسید ارزش ملک ستاره پونک بسیار بیشتر از بدهی شهرداری به بانک شهر است از این رو یک هیئت ۵ نفره از کارشناسان متخصص تشکیل شد تا در خصوص قیمت نهایی این پروژه بررسی مجدد انجام دهد.

وی در خصوص برنامه شورا برای پرداخت بدهی شهرداری ابراز کرد: شورای شهر ششم در نظر دارد به طریق دیگری غیر از واگذاری پروژه ستاره پونک بدهی شهرداری را تسویه کند مثلاً ملک حکم آباد ارزشی بیش از پروژه پونک دارد و شاید شورا برای تسویه این بدهی نسبت به واگذاری ملک حکم آباد اقدام کند.

این عضو منتخب شورای شهر در رابطه با علت تصمیم عجولانه شورای فعلی در واگذاری پروژه ستاره پونک به بانک شهر عنوان کرد: زمانی که شورای پنجم روی کار آمد بدهی شهرداری به بانک ۲۷۰ میلیارد تومان بود اما در پایان دوره این شورا بدهی به ۵۰۰ میلیارد تومان رسید و این شورا تلاش کرد، برای اینکه این ناکارآمدی را جبران کند با واگذاری ملک ارزشمند پونک کم کاری خود را جبران کند غافل از اینکه در صورت تحقق این امر سرمایه عظیمی از دست خواهد رفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه