اخبار داغ

رتبه برتر کنکور زبان خارجی:

مطالعه منظم و با برنامه‌ریزی دقیق بیشترین عامل موفیقتم در کنکور بود

مطالعه منظم و با برنامه‌ریزی دقیق بیشترین عامل موفیقتم در کنکور بود
زرندی گفت: علت موفقیت من در کنکور بیشتر تلاش‌های خودم، حمایت‌های خانواده و دبیران مدرسه بوده است به طوری که روزانه تا هشت ساعت درس می خواندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین زرندی در گفت و گو با اروم نیوز، با بیان اینکه تعطیلی مدارس برای بنده چندان مشکل‌ساز نبود، گفت: بنده تمایلی برای حضور در کلاس‌های تقویتی نداشتم اما صرفا در سال پایانی با توجه به اینکه مدارس تعطیل شد، در برخی دروس و با کمک دبیران مدرسه خود در کلاس‌های خصوصی شرکت کردم اما در مجموع نظر مثبتی نسبت به حضور در کلاس‌های خصوصی ندارم و سعی می‌کنم که بیشتر خود تلاش کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی برگزاری آزمون کنکور در زمان مقرر را نقطه مثبت کنکور ۱۴۰۰ ارزیابی کرد و گفت: با این حال نظر خاصی نسبت به حذف و یا برگزاری آزمون های کنکور ندارم اما امیدوارم مسئولین ذیربط همواره در تلاش ارتقای کیفی تحصیلی دانشجویان باشند .

,

زرندی برخی از سوالات کنکور سال جاری را سخت و غافلگیر کننده توصیف کرد و افزود : علیرغم تلاش های بی وقفه بنده و تحصیل در مدرسه استعداد های درخشان ، تعدادی از سوالات کنکور زبان خارجی به نحوی بود که گویی خارج از کتب درسی طرح شده بودند.

,

رتبه نخست کنکور زبان خارجی اضافه کرد: از این افتخارآفرینی که نام زادگاهم شهرستان خوی را در سطح کشور متبلور ساخت بسیار خوشحالم و امیدوارم خداوند توفیق دهد تا ان شاءالله همواره با تلاش ها و موفقیت های خود نام شهرم و نام کشورم ” ایران اسلامی” در سطح بین الملل همچون خورشید فروزان تر و درخشان تر ببینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه