اخبار داغ

پس از عذاب چندماهه مردم؛

برق ۲۰۰ اداره پرمصرف در استان پس از تذکر، قطع شد

برق ۲۰۰ اداره پرمصرف در استان پس از تذکر، قطع شد
طی هفته‌های گذشته دولت و وزارت نیرو با خاموشی.های بی برنامه مردم را کلافه کرده بود به گونه‌ای که قطعی‌های برق محدود به زمان‌های خاصی نمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، کمبود برق مسئله ای است که مدتی در استان البرز خاموشی به همراه داشت اما برای خاموشی های کمتر برنامه های مختلفی در حال اجرا است که از جمله می توان به مدیریت مصرف برق در ادارات و سازمان های دولتی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
طی هفته های گذشته دولت و وزارت نیرو با خاموشی های بی برنامه مردم را کلافه کرده بود به گونه ای که قطعی های برق محدود به زمان های خاصی نمی شد، این اقدام که ناشی از کارنامه بی تدبیری ۸ ساله دولت دوازدهم در ساخت نیروگاه بود همه را به چالش انداخت.
,
 
,
در این هیاهو سازمان بسیج مستضعفین ورود کرده و با همراهی وزارت نیرو، رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت های خانگی در قالب طرح شهید عباس پور را برگزار کرد تا قدمی در راستای رفع این چالش بردارد.
,
 
,
رامین فرج معاون بهره برداری شرکت توزیع برق البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با توجه به اینکه دولت باید در جهت کاهش مصرف، روند را از بدنه خود آغاز کند، برق اداراتی که همکاران ما پس از مراجعه متوجه می شوند مصرف برق آنها بالا است، قطع خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: برق ۲۰۰ اداره البرز هم که تذکرات لازم به آنها داده شده بود قطع شد، این اقدامات در قالب رزمایش سراسری مدیریت مصرف برق در کشور در حال انجام است، ۸۵ اکیپ متشکل از همکاران فنی و بسیج در این موضوع مشارکت لازم را داشته اند.
,
 
,
و اما در این میان بسیج ادارات هم نقش آفرینی کردند که علی خان بابایی رئیس بسیج ادارات استان البرز هم در این باره به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با تعاملی که با شرکت توزیع برق استان داشته ایم توانستیم ۲۶۰ پایگاه بسیج را که در ادارات زیر مجموعه ما بودند را ترغیب به صرفه جویی کنیم.
,
 
,
بدون شک با مدیریت مصرف برق و تعادل بین تولید و مصرف خاموشی ها به کمترین میزان خواهد رسید، مشترکان خانگی هم می توانند از خودشان شروع کرده و با صرفه جویی در مدیریت مصرف برق سهیم باشند تا بیش از این شاهد خاموشی در استان نباشیم.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه