اخبار داغ

"مازیار حسینی" برنامه‌های خود را در شهرداری تهران ارائه کرد/ ارائه ۷ چالش و ۳ کار ویژه در پایتخت

"مازیار حسینی" برنامه‌های خود را در شهرداری تهران ارائه کرد/ ارائه ۷ چالش و ۳ کار ویژه در پایتخت
در حالی برنامه مازیار حسینی یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران ارائه کرد که در بخشی از این برنامه‌ها به مدیریت بحران کرونا و پیگیری شعار رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در حوزه مدیریت شهری اشاره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مازیار حسینی یکی دیگر از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران روز گذشته بر اساس برنامه اعلام شده از سوی منتخبین شورای شهر تهران در جلسه بررسی برنامه‌های گزینه‌های شهرداری حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این نشست حسینی ضمن پاسخ به سؤالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را برای مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.
,
 
,
مازیارحسینی با شعار"طهران شهر زندگی" برنامه‌های خود را تقدیم شورا کرده است.
,
 
,
حسینی در این جلسه علاوه بر ارائه هفت چالش برای شهر تهران و پیشنهاداتی را نیز مطرح کرد. همچنین سه کار ویژه خاص هم پیشنهاد داد که شامل پیگیری منویات مقام معظم رهبری درباره شهر تهران، مدیریت بحران کرونا و پیگیری شعار رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در حوزه مدیریت شهری است.
,
 
,
گفتنی است مازیار حسینی متولد 1349 در شهر تهران است، وی دارای مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی، گرایش سازه و زلزله است.
,
 
,
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طراح و مجری بزرگراه امام علی(ع)، طراح و مجری بزرگراه طبقاتی صدر، طراح و مجری تونل‌های امیرکبیر و نیایش و بخش زیادی از پروژه های عمرانی در سطح شهر تهران و سطح ملی از جمله سوابق‌ مازیار حسینی است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه