اخبار داغ

در مراسم تشییع شهید مختوم نژاد مطرح شد؛

تقاضای رئیس پلیس تهران برای قصاص قاتل سرباز شهید پلیس در محل جرم

تقاضای رئیس پلیس تهران برای قصاص قاتل سرباز شهید پلیس در محل جرم
رئیس پلیس تهران با بیان اینکه در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین است، گفت: ما و خانواده سرباز شهید نیروی انتظامی، توقع داریم قاتل وی در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رساندن این شهید به دار مجازات آویخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم است، اظهار کرد: برهم‌زنندگان نظم همواره در تلاش هستند آرامش جامعه را دچار اخلال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در این شرایط باید مردان بزرگی باشند که از آسایش خود گذشته و امنیت را برای مردم برقرار کنند و نمونه مصداق این موضوع، شهادت دو نفر از پرسنل این نیرو در روز نهم مرداد بود.
,
 
,
وی افزود: شهید مختوم‌نژاد یکی از اشرار را به مرجع قضائی منتقل کرده بود، این شرور جانی در مسیر برگشت، از یک فرصت استفاده کرد و با چاقوی خودش که شاید جان ده‌ها مرد و زن را در زورگیر‌ی‌هایش به لرزه درآورده بود، اقدام به مضروب کردن این شهید کرد.
,
 
,
این مقام انتظامی بیان کرد: شهید مختوم‌نژاد، پس از مجروح شدن و در حالیکه خونریزی شدید داشت، ده‌ها متر با بدن چاقو خورده دنبال مجرم رفته و وی را رها نکرده و او را گرفته بود اما در حالیکه دیگر جان در بدن نداشت، مجرم متواری شد.
,
 
,
رحیمی عنوان کرد: ما آروز داریم که در مسیر خدمت به اسلام، نظام و مردم جان خود را فدا کنیم، مجرمان آنقدر وقیح شده‌اند که با نخستین اقدام به روی ماموران امنیت سلاح می‌کشد، در هیچ جای دنیا اینگونه نیست، در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین و امروز بدون تعارف به شدت کمتر شده است.
,
 
,
رئیس پلیس تهران خاطرنشان کرد: باید با برخی از مجرمان برخورد صریح، جدی و قاطع شود، مجرمان اکنون کمتر احساس ترس می‌کنند که نباید اینگونه باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: شهید مختوم‌نژاد بسیاری از روزها، روزه و حافظ ده جزو قرآن کریم بود؛ ما جان ناقبلی داریم که اثبات کرد‌ه‌ایم این جان را برای برقرای امنیت فدا خواهیم کرد و از مرگ و شهادت نمی‌هراسیم.
,
 
,
این مقام انتظامی متذکر شد: دشمنان بداند، سربازان ولایت برای امنیت و آرامش مردم، حتی بهترین جوانان خود را تقدیم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند کوچکترین خللی در امنیت ایجاد شود، ما عقب نمی‌نشینیم.
,
 
,
رحیمی با تاکید بر اینکه با شدیدترین وجه با مجرمانی که امنیت مردم را هدف قرار گرفته‌اند، برخورد می‌کنیم، گفت: ما کمتر از 10 ساعت قاتل شهید مختوم‌نژاد را که بیش از 6 مکان را جابه‌جا کرده بود، بازداشت کردیم؛ وی اکنون در اختیار پلیس است و ما و خانواده وی توقع داریم در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رساندن شهید مختوم‌نژاد به دار مجازات آویخته شود.
,
 
,
گفتنی است شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد، سرباز کلانتری 110 شهدا و اهل گلستان بود که بعدازظهر نهم مرداد به فیض شهادت نائل آمد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه