اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری البرز:

متاسفانه موج پنجم کرونا در استان البرز روند صعودی دارد/ ۱۴۷۵ معلم واکسینه شده‌اند

متاسفانه موج پنجم کرونا در استان البرز روند صعودی دارد/ ۱۴۷۵ معلم واکسینه شده‌اند
نورمحمد فردی گفت: کرونا در البرز متاسفانه رو به افزایش است، در موج پنجم روز گذشته ۱۸ فوتی داشتیم و ۱۱۷۹ نفر جمع بستری‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون سیاسی استانداری البرز با اشاره به اینکه بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا ۶ شهر البرز قرمز کرونایی و طالقان نارنجی است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: این رنگ بندی ها محدودیت هایی دارد که اعمال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی افزود: کارمندان کلیه دستگاه های دولتی موظفند ۳۰ درصد حضوری و ۷۰ درصد دور کار باشند، همچنین در دستگاه های ضروری و خدمات رسان ۵۰ درصد حضوری و بقیه دورکاری است، البته اجرای این مصوبات بر عهده مدیران دستگاه های دولتی است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: کرونا در البرز متاسفانه رو به افزایش است، در موج پنجم دیروز ۱۸ فوتی داشتیم و ۱۱۷۹ نفر جمع بستری ها است. تحلیل و مقایسه با اول تیر نشان می هد آن زمان ۵۰۴ بستری داشتیم و فوتی ها ۶ نفر بود اما بعدها به ۲۶ نفر هم رسید.
,
 
,
فردی با اشاره به اینکه مردم باید پروتکل ها، شیوه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از سفر بپرهیزند، تصریح کرد:  ۲۴ مرکز واکسیناسیون پیش بینی شده که ۲ مرکز خودرویی است و در دانشگاه آزاد و خوارزمی جانمایی شده است، در سایر مراکز هم به افراد اطلاع رسانی می شود. 
,
 
,
وی گفت: امکانات ما محدود است، ۳ هزار تخت بیمارستانی در البرز داریم که ۱۰۰۰ مورد خصوصی و مابقی دولتی است، همچنین ۱۱۷۹ نفر در حال حاضر بستری شده و تخت های کرونایی پر است، بیمارستان شهید رجایی ویژه بیماران قلبی، کمالی زنان و مدنی مصدومین است و تقسیم بندی هایی دارند.
,
 
,
فردی افزود: همراهی مردم و رعایت شیوه های بهداشتی مورد تاکید است و به دنبال این هستیم که ۵ مرکز به مراکز تجمیعی واکسن اضافه شود، چند مرکز هم توسط آموزش و پرورش البرز پیش بینی شده و تا کنون ۱۴۷۵ معلم واکسینه شده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: تمام امکانات بسیج است اما همراهی مردم مورد تاکید خواهد بود، منع تردد شبانه از ۲۲ شب الی ۳ بامداد تداوم دارد و شهروندان به وسیله مامور فیزیکی و دوربین جریمه می شوند. متاسفانه موج پنجم حساسیت دارد و رو به افزایش است.
,
 
,
معاون سیاسی استانداری البرز در خاتمه با اشاره به اینکه وضعیت کرونا با تعامل بین مردم و دستگاه ها مدیریت می شود، خاطر نشان داشت: شرایط شکننده است، محیط های سربسته حق باز کردن واحدهای صنفی را ندارند و توسط اصناف و صمت باید با آنها برخورد شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه