اخبار داغ

«آوازخوان طاس» از ترس کرونا معلق ماند

«آوازخوان طاس» از ترس کرونا معلق ماند
کارگردان نمایش «آوازخوان طاس» که قرار است مهر سال جاری روی صحنه برود، اعلام کرد به دلیل ترس از شیوع کرونا و پیک پنجم این بیماری تمرین‌های نمایش معلق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت امینی نویسنده و کارگردان تئاتر که چند ماهی است قصد تولید و اجرای نمایش «آوازخوان طاس» به ۲ زبان فارسی و فرانسوی را دارد، درباره وضعیت تمرین‌های این اثر نمایشی گفت: به دلیل پیک پنجم ویروس کرونا و بالا رفتن آمار ابتلا، از ترس ابتلای اعضای گروه تمرین‌های «آوازخوان طاس» معلق است. برخی مواقع اگر بتوانیم فضای بازی را در اختیار داشته باشیم به تمرین این نمایش می‌پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره زمان و مکان مدنظر برای اجرای نمایش «آوازخوان طاس» اظهار کرد: قصد داریم این نمایش را مهر سال جاری در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه ببریم. البته این تماشاخانه به نوعی حامی کار هم هست.

,

امینی درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: از سه‌گانه‌ای که اجرا کرده بودم نمایشنامه «جیجک علیشاه» به چاپ نرسیده بود که خوشبختانه تا یک ماه آینده راهی بازار کتاب می‌شود. این اثر پژوهشی و تألیفی و درباره ذبیح بهروز است. در واقع در این کتاب پژوهشی درباره اصل نمایشنامه و پژوهشی درباره دراماتورژی ای که انجام دادم قرار گرفته است.

,

این مدرس تئاتر با اشاره به انتشار کتابی درباره سیاه بازی، افزود: این کتاب نیز برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشدم است که به زودی در بازار کتاب عرضه می‌شود.

,

وی در پایان سخنان خود به چاپ قسمت دوم کتاب «مونولوگ برای کودکان» اشاره کرد و گفت: این کتاب را به همراه بهاره بنی جمالی ترجمه کرده‌ایم که مجموعه‌ای از مونولوگ های کوتاه برای بچه‌های ۳ تا ۷ ساله است. در واقع این اثر کتابی آموزشی است.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه