اخبار داغ

سردار اشتری اعلام کرد؛

آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری

آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در ۱۲ و ۱۴ مردادماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "حسین اشتری" در حاشیه دومین گردهمایی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم در روز ۱۲ و ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری این مراسم مهم با آمادگی کامل پای کار است و حضور پررنگی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در این رابطه تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم آیت الله "سیدابراهیم رئیسی" انجام شده است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: در این رابطه تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است و نیروی انتظامی نیز همچون سنوات گذشته و حضور موثر در تمامی صحنه ها، برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم با آمادگی کامل پای کار خواهد بود.
,
 
,
آمادگی ناجا برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم
, آمادگی ناجا برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم,
 
,
سردار اشتری در ادامه به برگزاری مراسم ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: اگر امسال و به لطف پروردگار زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) امسال نصیبمان شد نیروی انتظامی با تمامی امکانات آماده برگزاری تمامی مراسم ماه محرم در نظم و امنیت کامل است، همچنین این نیرو برای برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم با تمامی هیئت های مذهبی همکاری های لازم را خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه