اخبار داغ

گزارش؛

دم خروس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در لنده بیرون زد/ این بار چه کسی را مقصر می‌کنید؟+ عکس

دم خروس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در لنده بیرون زد/ این بار چه کسی را مقصر می‌کنید؟+ عکس
دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در روزهای اخیر حواشی زیادی ایجاد کرد به گونه‌ای که به صورت رسمی از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد اما امروز دم خروس این دانشگاه از لنده بیرون زود و ضرورت ورود سازمان بازرسی به این قضایا بیشتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سازمان بازرسی، دستگاه قضا و دستگاه های نظازتی آیا می دانند 24 پروژه به بهره برداری رسیده دانشگاه علوم پزشکی در روزهای گذشته علاوه برحاشیه اعتبارات ریالی  پروژه پد هوایی که دانشگاه آن را فشار کاری و اشتباه تایپی می خواند از کجا و چگونه تکمیل شده است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سالهاست نافش را با تیغ حاشیه بریده اند و در آخرین شاهکار این دانشگاه مجبور شد از مردم کهگیلویه و بویراحمد و رسانه ها عذر خواهی کند(اینجا بخوانید)

, (اینجا بخوانید),

بعد از انتشار تصویری از معرفی 24 پروژه به بهره برداری رسیده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای اولین بار صبح زاگرس با انتشار گزارشی ازدانشگاه خواست تا پاسخگوی ابهامات مطرح شده از سوی این رسانه باشد( اینجا بخوانید)  چرا که یکی از پروژه های مطرح شده با هزینه 1 و نیم میلیارد تومان ساخته شده بود در صورتی که زمین این پروژه کوچک از سوی خیرین و ساخت پروژه را دهیاری روستا برعهده داشته بود.

, ( اینجا بخوانید),

, ,

با انتشار گسترده این موضوع در فضای مجازی و رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان ممکن دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع واکنش و از مردم و رسانه ها عذر خواهی کرد.

,

اما این همه حاشیه های 24 پروژه به بهره برداری رسیده علوم پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد نیست و در تازه ترین بررسی ها دم خروس دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان لنده بیرون زد و باید منتظر ماند و دید این بار چه کسی مقصر اعلام می شود .

,

, ,

پروژه 2/5میلیارد تومانی مرکز جامع سلامت لنده دیگر پروژه ای بود که نظر خبرنگار صبح زاگرس را به خود جلب کرد ، پروژه ای که ساخت آن را بنیاد علوی در این شهرستان برعهده داشته و به اذعان مسئولان این بهره برداری سوری بوده و پروژه تکمیل نهایی نشده است.

,

مراد مراد پور مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده اذعان داشت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان با هدف خدمت به مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان ساخته شد.

,

وی ابراز داشت : دانشگاه علوم پزشکی خلف وعده کرده و با توجه به تفاهم نامه ای که داشتیم باید این مرکز تجهیز می شد و تحویل موقت با نواقصات جزئی که از پیمان کار داشتیم در حال رفع نقص است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه