اخبار داغ

ممانعت شورای اسلامی شهر نیشابور از ارائه گزارش کار؛

چه کسی با نشست خبری پنجمین شورای شهر نیشابور مخالف است؟

چه کسی با نشست خبری پنجمین شورای شهر نیشابور مخالف است؟
رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور خبر از مخالفت اعضا با برگزاری نشست خبری خبر داد در حالی که اکثر اعضا موافق این جلسه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در حالی که حدود یک سال از آخرین نشست خبری شورای شهر نیشابور که خود را به‌عنوان شورای شیشه‌ای و شفاف معرفی کرده بود، گذشته است، اما خبرهای بسیار جالبی از تصمیم‌گیری‌های روزهای آخر به گوش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

روزهای پایانی این شورا در حالی در حال سپری شدن است که حسن زرندی، رئیس شورای شهر نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: اعضای شورا مخالف برگزاری نشست خبری هستند.

,

وی دلیل این مخالفت را نزدیک بودن به روز خبرنگار عنوان داشت و بیان کرد: اعضای جدید به دلیل اینکه تصمیم گرفته‌اند به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری برگزار کنند این شورا این نشست را لغو کرده است.

,

نکته جالب اینجا است که اعضای شورای اسلامی شهر که مجدداً انتخاب شده‌اند فقط ۳ نفر هستند و بر فرض صحیح بودن این ادعا، سؤال این است که چگونه رأی این ۳ نفر بر ۶ نفر دیگر پیشی گرفته است؟

,

قطعاً با شروع به کار شورای جدید، سؤالات خبرنگاران از آن‌ها در رابطه با رویکردها خواهد بود ولی گزارش عملکرد و پاسخگویی نسبت به عملکرد این شورا چه می‌شود؟

,

با پیگیری خبرنگار صبح توس آقایان ترقی، همت‌آبادی (مهندس)، شکیبا، احمد همت‌آبادی (شورا)، زرندی و مهرداد رسماً موافقت خود را با برگزاری نشست خبری اعلام داشته‌اند، دیگر اعضا پاسخی به صبح توس ارسال نکرده‌اند و مجتبی باری نیز به دلیل ابتلا به کرونا قادر به پاسخگویی نبود.

,

حالا سؤال اساسی‌تر این است پس چه کسی با نشست خبری پنجمین شورای شهر نیشابور مخالف است؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه