اخبار داغ

رئیس اورژانس کشور در کرج:

منطقه اقتصادی پیام کرج ایران از واردات اتوبوس آمبولانس بی‌نیاز کرد/ تامین نیاز اورژانس کشور با کاهش ۵۰ درصدی هزینه ساخت

منطقه اقتصادی پیام کرج ایران از واردات اتوبوس آمبولانس بی‌نیاز کرد/ تامین نیاز اورژانس کشور با کاهش ۵۰ درصدی هزینه ساخت
پیرحسین کولیوند گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با شرکت‌های داخلی، نمونه اتوبوس آمبولانس طراحی و ساخته شد، خوشبختانه خط تولید آن هم در کرج راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امروز دوشنبه ۱۱ مرداد منطقه ویژه اقتصادی پیام در کرج میزبان رونمایی از اولین اتوبوس آمبولانس ایرانی بود و مسئولین کشوری و استانی در این مراسم حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
رئیس اورژانس کشور در حاشیه این مراسم، دستاورد مذکور را نیاز اصلی کشور دانست و در جمع خبرنگاران، گفت: به واسطه وقوع حوادث غیر مترقبه و جاده ای و خدمت رسانی به بیماران، نیازمند اتوبوس آمبولانس هستیم.
,
 
,
پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه تا امروز ایران نیاز خود به اتوبوس آمبولانس را از خارج کشور تامین می کرد، افزود: به واسطه وارداتی بودن آنها در راستای تامین نیازها و استفاده از این تجهیزات با مشکلاتی مواجه بودیم.
,
 
,
, ,
 
,
وی اظهار داشت: با توجه به رایزنی های انجام شده با شرکت های داخلی، نمونه اتوبوس آمبولانس طراحی و ساخته شد، خوشبختانه خط تولید آن هم در کشور راه اندازی شده و دیگر مشکلی در راستای خدمات اورژانسی نخواهیم داشت.
,
 
,
کولیوند هزینه ساخت اتوبوس آمبولانس ایرانی را ۵۰ درصد ارزان تر از نمونه های خارجی ارزیابی و تصریح کرد: این محصول داخلی از نظر کیفیت هم نمره قبولی دریافت کرده و هم سطح اتوبوس آمبولانس های خارجی است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کشور نیازمند ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس است و با تولید محصول داخلی به زودی مرتفع می شود، گفت: با توجه به اسنکه روزانه ۱۵ الی ۱۶ تصادف با ۱۵ مصدوم رخ می دهد نیازمند اتوبوس آمبولانس هستیم.
,
 
,
رئیس اورژانس کشور در خاتمه با تاکید بر اینکه اتوبوس آمبولانس ایرانی ظرفیت انتقال ۱۴ بیمار را دارد، خاطر نشان داشت: طی چهار ماه آینده ۲۰ دستگاه  اتوبوس آمبولانس تحویل اورژانس کشور می شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه