اخبار داغ

در جلسه دیدار منتخبین شورای ششم درمیان با نماینده مجلس مطرح شد؛

مردم درمیان آماده همکاری و همراهی برای پیشرفت شهرستان هستند/شوراها در پیگیری امور با دیوار بتنی مسئولان مواجه می شوند

مردم درمیان آماده همکاری و همراهی برای پیشرفت شهرستان هستند/شوراها در پیگیری امور با دیوار بتنی مسئولان مواجه می شوند
فرماندار درمیان گفت: مردم شهرستان درمیان در انتخابات مشارکت صددرصدی داشتند در حالی که بر اساس آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مشارکت 87 درصدی پیش بینی شده بود. این حضور نشان داد که مردم فهیم و گرانقدر درمیان پای ارزش های انقلاب و نظام یستاده اند و آماده همکاری و همراهی برای پیشرفت شهرستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسینعلی بخشی فرماندار درمیان در جلسه دیدار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با منتخبین شورای اسلامی شهر درمیان، طبس و گزیک اظهارکرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به بهترین شکل در سطح استان برگزار شد و به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی، خراسان جنوبی بالاترین مشارکت را در انتخابات داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: همچنین شهرستان درمیان با آمار حدود 54 هزار نفر جمعیت، در انتخابات مشارکت صددرصدی داشت در حالی که بر اساس آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مشارکت 87 درصدی پیش بینی شده بود.  این حضور نشان داد که مردم فهیم و گرانقدر درمیان پای ارزش های انقلاب و نظام یستاده اند و آماده همکاری و همراهی برای پیشرفت شهرستان هستند.

,

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه در کل اعضای شوراهای اسلامی شهرهای درمیان، دو نفر اولین دوره شورا را تجربه می کنند و 13 نفر دیگر در دوره های قبلی حضور داشتند، بیان کرد: امیدوارم شوراهای جدید که ترکیبی از برگزیدگان دوره های قبلی و جدید هستند، با تجربه و نیروی جوانی خود شرایطی را ایجاد کنند که اقدامات و خدمات بهتر و شایسته تری در اعتلای شهرستان انجام شود.

,

وی ادامه داد: مراسم تحلیف اعضای شورای دوره ششم هم برگزار خواهد شد و اولین وظیفه که انتخاب شهردار است، با حساسیت انجام خواهد شد تا انشاءالله شاهد تحولات بهتری در شوراهای جدید باشیم.

,

سلیمانی عضو شورای شهر گزیک نیز در این جلسه به برخی از مشکلات این شهر از جمله تخریب پل داخل شهر و قنوات به عنوان تنها راه ارتزاق مردم اشاره کرد و خواستار همکاری مسئولان در رفع این مشکلات شد.

,

سالاری عضو شورای شهر طبس مسینا نیز با تاکید بر اینکه شوراها باید درگیر مسائل اساسی و طرح های بزرگ باشند و وقت آنها برای مسائل کوچک تلف نشود، افزود: احداث ساختمان شهرداری این شهر نیازمند بودجه کلان و حدود دو برابر بودجه دو سال شهر است و تامین آن از منابع داخلی شهرداری امکان پذیر نیست. اما برای خلاص شدن شوراها و شهرداری بهتر است از ظرفیت بنیاد علوی استفاده شود.

,

وی بیان کرد: با توجه به عبور رواناب ها از کنار این شهر، نیاز به ایجاد سازه های آبخیزداری داریم.

,

وی با اشاره به وضعیت نامناسب دامداران و اندک بودن سهمیه نهاده های دامی در نظرگرفته شده، افزود: متاسفانه به هر مسئولی که مراجعه می کنیم می گویند که دست ما بسته است.

,

وی با اشاره به موضوع دیوار ساحلی طبس و ایجاد نگرانی در مواقع بروز سیل، تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم  باید آستین بالا زد، اما اعضای شورا در پیگیری مشکلات مردم از مسئولین، گویا با دیوار بتنی برخورد می کنند و به نتیجه نمی رسند که این موضوع باعث ناامیدی و درماندگی در اعضا می شود. انتظار است مسئولان جدی تر مسائل را مدنظر داشته باشند تا شوراها هم انگیزی بیشتری برای پیگیری داشته باشند.

,

بی خویش عضو شورای اسلامی شهر اسدیه نیز با اشاره به اینکه شهرداری اسدیه نوپا است، گفت: باید در بحث تخصیص و هزینه کرد اعتباراتتوجه شود. همچنین در بعضی از مسائل و مدیریت شهری مصلحت سنجی هایی می شود که گاهی نیاز نیست.

,

 

,

انتهای پیام/7

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه