اخبار داغ

رئیس پلیس تهران اعلام کرد؛

محدودیت تردد وسایل‌نقلیه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم "تنفیذ" و "تحلیف"

محدودیت تردد وسایل‌نقلیه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم "تنفیذ" و "تحلیف"
رئیس پلیس تهران گفت: در محدوده‌های برگزاری دو مراسم " تنفیذ" و "تحلیف" ریاست جمهوری، محدودیت تردد برای وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در ستاد فاتب، اظهار کرد: نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در این دو مراسم عهده‌دار است که در این رابطه برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته و با دستگاه و سازمانهای مختلف مانند عزیزان در سپاه، مجلس و یگان حفاظت شخصیتها هماهنگی انجام داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس پلیس تهران افزود: برای فردا (مراسم تنفیذ) محدودیتهای ویژه ترافیکی در محدوده خیابانهای ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت 9 صبح تا حدود 13 اجرا می‌شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: برای روز چهاردهم مرداد (مراسم تحلیف) نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم، در محدوده اطراف مجلس و خیابانهای منتهی به میدان بهارستان، از ساعت 13 طرحهای ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت 16 تا 19 به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.
,
 
,
این مقام انتظامی بیان کرد: جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران خواهند آمد. به همین منظور تمام امکانات را به کار گرفته‌ایم، عزیزان در پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرحهای ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را انجام می‌دهند همچنین کنترلهای نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز اجرا می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,

منبع: تسنیم
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه