اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور انجام گرفت؛

آغاز به کار مرکز واکسیناسیون فرهنگیان منطقه کدکن

آغاز به کار مرکز واکسیناسیون فرهنگیان منطقه کدکن
مرکز واکسیناسیون فرهنگیان منطقه کدکن علیه بیماری کرونا در مرکز جامع خدمات سلامت شهر کدکن افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ حسن نیکواقبال، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کدکن در حاشیه مرکز واکسیناسیون فرهنگیان کدکن گفت: مقرر شده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ، فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش منطقه کدکن در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح تعداد ۳۱۳ نفر از همکاران شامل کادر اداری، آموزشی و خدمات واکسینه خواهند شد.

,

نیکواقبال بیان کرد: همکاران فرهنگی می توانند طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته و با هماهنگی با آموزش و پرورش نسبت به تزریق واکسن خوددر این مرکز اقدام نمایند. همچنین با هماهنگی های انجام شده مقرر شد همکاران متقاضی واکسن غیر ساکن در منطقه کدکن به مراکز قطب آموزشی مراجعه و واکسیناسیون خود را انجام دهند.

,

نیکواقبال افزود: در مجموعه آموزش و پرورش منطقه و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تلاش خود را در جهت هرچه سریعتر انجام شدن این طرح انجام می دهیم.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کدکن اظهار داشت: امیدواریم با اجرای کامل واکسیناسیون و رعایت دستور العمل های بهداشتی در سال تحصیلی جدید شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

,

اداره آموزش و پرورش منطقه کدکن یکی از ادارات ۴۸ گانه آموزش و پرورش خراسان رضوی ، زیر نظر این اداره کل با تعداد ۳۰۰ فرهنگی شاغل و ۲۸۰۰ دانش آموز مشغول به فعالیت می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه