اخبار داغ

مشاور امور بانوان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

گروه‌ سلامت بانوان در محلات حاشیه شهر خرم‌آباد استقرار می‌یابند؛ بهره‌مندی بیماران از خدمات پزشکی رایگان

گروه‌ سلامت بانوان در محلات حاشیه شهر خرم‌آباد استقرار می‌یابند؛ بهره‌مندی بیماران از خدمات پزشکی رایگان
مبشر با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان مادران و کودکان محلات حاشیه شهر خرم آباد، گفت: گروه‌های سلامت بانوان هر ۱۴ روز یکبار جهت ویزیت در محلات حاشیه شهر مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عاطفه مبشر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان مادران در محلات حاشیه شهر، اظهار داشت: این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی، گروه سلامت مادران و خانواده معاونت بهداشتی، انجمن علمی دانشکده پزشکی خرم‌آباد و جهاد دانشگاهی در مناطق حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به حضور گروه‌های سلامت بانوان در محله فلک الدین، افزود: در این محله سلامت روان و جسم مادران، زنان و درصد رشد کودکان با حضور متخصصین روان‌پزشکی، زنان و زایمان و اطفال، موردبررسی و ویزیت قرار گرفت.

,

مشاور امور بانوان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان به اجرای طرح مذکور در بازه زمانی ۱۴ روز در هر محله اشاره و عنوان کرد: بلافاصله بعد از ویزیت، فرد بیمار می‌تواند جهت دریافت دارو به‌صورت رایگان نسخه پزشک را با معرفی‌نامه کتبی به داروخانه امام (ره) تحویل نماید.

,

وی تصریح کرد: ضمن توزیع ۲۰۰ پُرس غذای گرم و بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به کودکان و مادران، توسط بسیج جامعه پزشکی و امور بانوان دانشگاه تست کرونا برای مردم محله انجام شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه