اخبار داغ

رتبه سوم کنکور از یزد:

استفاده از فضای مجازی اصلاً دغدغه‌ام نبود/ شرایط کرونایی باعث شد بهتر مطالعه کنم

استفاده از فضای مجازی اصلاً دغدغه‌ام نبود/ شرایط کرونایی باعث شد بهتر مطالعه کنم
جلالی رتبه سوم کنکور از یزد با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی اصلاً دغدغه‌ام نبود، گفت: شرایط کرونایی باعث شد بهتر مطالعه کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، نفرات برتر کنکور سراسری اعلام و امیرحسین جلالی دانش‌آموز یزدی موفق شد در رشته علوم انسانی رتبه سوم را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در گفتگو با یزدرسا، نقش پدر و مادر را کسب رتبه سوم رشته علوم انسانی را بسیار تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: بدون شک اگر پدر و مادرم فضای آرامش را در منزل ایجاد نمی‌کردند و من را حمایت نکرده بودند، الآن چنین رتبه‌ای را کسب نمی‌کردم.

, یزدرسا,

جلالی در خصوص اینکه در زمان شنیدن رتبه کنکور چه حس و حالی داشته است، گفت: من با دیدن رتبه کنکورم خیلی خوشحال شدم ولی شوکه نشدم چون انتظار این رتبه را به‌واسطه تلاش‌هایم داشتم.

,

رتبه سوم رشته علوم انسانی با اشاره به اینکه روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم، افزود: از سال 10 و 11 به صورت کنکوری مطالعه می‌کردم ولی اصل مطالعه کنکوری را از زمان کرونا آغاز کردم.

,

وی با بیان اینکه در زمان مطالعه کنکوری، برنامه خاصی برای استفاده از فضای مجازی نداشتم، افزود: روزانه به‌طور میانگین بین نیم تا یک ساعت از فضای مجازی استفاده می‌کردم و استفاده از این فضا اصلاً دغدغه من نبود.

,

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط کرونایی باعث بهبود شرایط مطالعه شد یا بالعکس، گفت: شرایط کرونایی به علت اینکه رفت‌وآمدها کمتر بود، باعث می‌شد تا بتوانم بهتر مطالعه کنم.

,

رتبه سوم رشته علوم انسانی اضافه کرد: در شرایطی که مدارس تعطیل بود، از زمان بیکاری بهترین استفاده کردم و هرچند در برخی از دروسی که معلم حضوری نداشتم یکسری چالش‌ها برایم به وجود آمد و سختی‌های زیادی کشیدم ولی در کل، شرایط کرونایی به من کمک کرد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه