اخبار داغ

رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محرم و صفر/ تداوم واردات واکسن از سوی هلال احمر

توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محرم و صفر/ تداوم واردات واکسن از سوی هلال احمر
رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه شورای معاونین این جمعیت بر تداوم واردات واکسن تاکید کرد و گفت: مادامی که در این جایگاه حضور داریم با تمام توان و امکانات به مردم خدمت می‌کنیم چراکه اگر هلال‌احمر یک قدم مثبت برای مردم بردارد، در کاهش آلام و نگرانی مردم تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر کریم همتی در جلسه شورای معاونین این جمعیت که صبح امروز تشکیل شد، با تقدیر از اقدمات انجام شده از سوی مسئولان جمعیت در سال‌های گذشته، ابراز امیدورای کرد که با استقرار دولت جدید، اوقات و شرایط خوبی پیش‌روی مردم کشور بخصوص در عرصه اقتصادی باشد و شاهد تحولات مثبت در جامعه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همتی افزود: جمعیت هلال‌احمر در تمام سال‌های گذشته بدون توجه به حواشی سیاسی و تغییر دولت‌ها، فعالیت کرده و اعتماد عمومی مردم، بزرگترین دستاورد و سرمایه هلال‌احمر محسوب می‌شود که مسئولان جمعیت با هر اقدام مثبتی، در کسب این موقعیت نقش داشته‌اند.
,
 
,
وی همچنین با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر در موضوع واردات واکسن کرونا عملکرد مثبتی داشت و توانست بار سنگینی را از روی دوش جامعه بردارد افزود: با واردات بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا توسط هلال‌احمر در سه ماه گذشته، آرامشی در این حوزه در جامعه ایجاد شد و در صورت حمایت تیم اقتصادی دولت جدید، واردات ۳۰ میلیون دز واکسن دیگر به کشور، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.
,
 
,
رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: مادامی که در این جایگاه حضور داریم با تمام توان و امکانات به مردم خدمت می‌کنیم چراکه اگر هلال‌احمر یک قدم مثبت برای مردم بردارد، در کاهش آلام و نگرانی مردم تاثیرگذار است.
,
 
,
اجرای طرح خادمان هلال حسینی۲ در ایام محرم و صفر
, اجرای طرح خادمان هلال حسینی۲ در ایام محرم و صفر,
 
,
رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین از اجرای طرح خادمان هلال حسینی برای دومین سال و در ایام محرم و صفر خبر داد و افزود: با توجه به شیوع کرونا در کشور و فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسسین (ع)، با اجرای این طرح، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده و همچنین توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداران حسینی توسط اعضای جوان هلال‌احمر انجام می‌شود تا از شیوع بیشتر بیماری کرونا در مراسمات مذهبی پیشگیری شود.
,
 
,
تشریح اقدمات جمعیت در بحران کرونا در سیستان و بلوچستان
, تشریح اقدمات جمعیت در بحران کرونا در سیستان و بلوچستان,
 
,
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در این جلسه به تشریح اقدمات جمعیت در سیستان و بلوچستان در پیک پنجم بیماری کرونا در این استان پرداخت و گفت: به‌منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا در سیستان و بلوچستان بنا بر دستور و تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر، کمک‌رسانی ویژه‌ای با همکاری ۲۳ خیریه انجام شد.
,
 
,
وی با اشاره به محورهای فعالیت‌های انجام شده در سیستان و بلوچستان گفت: تامین کپسول اکسیژن، توزیع مواد شوینده و بهداشتی، توزیع فوم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و توزیع ماسک ازجمله این محورها بوده و اقداماتی همچون اهدا و توزیع ۹۰۶ کپسول اکسیژن و مانومتر در مراکز درمانی و بانک امانات تجهیزات پزشکی استان، توزیع ۳ میلیون و ۲۰۴ هزار ‌ماسک، توزیع ۱۲۳ دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی در منطقه، توزیع ۵۳ دستگاه  کولر در یکی از روستاهای هیرمند، توزیع ۵۱۰۰ بسته بهداشتی و ... با همکاری خیرین و حضور داوطلبان در منطقه انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه