اخبار داغ

نماینده قزوین:

طرح رتبه‌بندی معلمان بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است

طرح رتبه‌بندی معلمان بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است
فاطمه محمدبیگی گفت: ۱۰ سال است طرح رتبه‌بندی معلمان بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است و با وجود برنامه ششم توسعه این رتبه‌بندی هنوز عملیاتی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین، فاطمه محمدبیگی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان جامعه معلمان و اعضای انجمن صنفی فرهنگیان استان قزوین با اشاره به لزوم اهتمام جدی دولت آینده برای کاهش دغدغه های این قشر زحمتکش گفت: دغدغه اول وزیرآموزش‌وپرورش دولت سیزدهم باید حفظ شأن و کرامت فرهنگیان و همین‌طور افزایش و ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را یکی از مطالبات و دغدغه‌های فرهنگیان دانست و افزود: 10 سال است این طرح بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است، با وجود برنامه ششم توسعه این رتبه‌بندی هنوز عملیاتی نشده است و فرهنگیان همچنان در انتظار اجرای آن هستند، در مجلس نیز به صورت جدی پیگیر نهایی شدن آن هستیم.

محمدبیگی ادامه داد: نومعلم ها نیز مشکلات عدیده‌ای دارند که رسیدگی به آنها از اولویت‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته از اعضای این کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستیم به معیشت و مطالبات نومعلمان توجه ویژه‌ای کنند.

رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با تأکید بر لزوم حفظ کرامت و شأن فرهنگیان به عنوان عناصر مهم تربیت‌کننده نسل آینده مدیران موفق فردا گفت: اگر بتوانیم مانند بسیاری از کشورها حقوق معلمان را احیا کنیم و اگر فکر علم به دغدغه‌های معیشتی معطوف نشود می تواند مباحث علمی و تربیتی را عمقی در ذهن و فکر دانش‌آموز جای داده و نهادینه کند.

,
,
,
,
,

نماینده مردم قزوین در مجل در پایان اضافه مرد: معلمان نقش مهمی در تربیت نیروهای شایسته آینده چه به عنوان پدران و مادران و چه به عنوان مدیران آینده بر عهده دارند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه