اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

شورای هماهنگی در دو سال گذشته هیچ حمایتی از سوی استانداری دریافت نکرده است/ وام دار هیچ جریان سیاسی نیستیم

شورای هماهنگی در دو سال گذشته هیچ حمایتی از سوی استانداری دریافت نکرده است/ وام دار هیچ جریان سیاسی نیستیم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در مدت فعالیت چالش های داشتیم و شاهد سیاست بازی و سنگ انداری برخی از مسئولان در بزرگداشت مناسبت ها بودیم؛ در دو سال گذشته از مجموعه استاندری اصفهان هیچی حمایت مادی از این شورا نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد علی احمدی با تبریک عید سعید غدیر و تبریک ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: روز ۱۲ مرداد به فرمان امام خمینی این شورا ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این شورا به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از کهن ترین نهادهای انقلاب اسلامی است و رسالت ان تلاش برای نقش افرینی و حضور مردم در صحنه های انقلاب و بزرگداشت ایام الله انقلاب و تثبیت حضور مردم است.

,

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات و ایام الله شکل پیدا می کند و این دو عرصه جلوه حضور مردم است، افزود: دشمنان همه تلاش خود را می کنند تا  این حضور  کمرنگ شود که شورای هماهنگی تلاش می کند این حضور تثبیت شود.

,

احمدی یکی از وظایف شورا را لحظه شناسی عنوان و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات زبان مردم است و بستر ساز حضور مردم برای دیدگاه ها و دفاع از انقلاب است.

,

*شورای هماهنگی تبلیغات وام دار هیچ جریان سیاسی نیست

, *شورای هماهنگی تبلیغات وام دار هیچ جریان سیاسی نیست, *شورای هماهنگی تبلیغات وام دار هیچ جریان سیاسی نیست,

محمد علی احمدی یکی دیگر از ویژگی های شورا را فراجناحی بیان کرد و گفت: شورا هیچگاه وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده و تریبون این شورا تریبون نظام انقلاب  اسلامی است.

,

وی افزود: از جمله ویژگی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ساختار مردمی بودن شورا است که یکی از بی نظیر ترین ساختارهای مردمی است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه کمترین تعداد نیروی موظف در سطح استان با گستره کشوری در بین همه نهادها را شورای هماهنگی دارد، گفت: مردمی بودن در بعد طرح ریزی و مشارکت و برگزاری مناسبت ها و فراگیری به جهت حضور است.

,

احمدی با اشاره به سخن مقام‌معظم رهبری گفت: کسی که کمک و همراهی به شورا کند، در واقع به جریانی که می خواهد به آرمان های انقلاب کمک کند، همراهی کرده است.

,

محمد علی احمدی با اشاره به اینکه رسالت شورا بزرگداشت ایام الله و عمل به توصیه خداوند است، بیان کرد: این از طریق سیاست گذاری مربوط به ایام الله و هدایت بزرگداشت ایام الله، هم افزایی و هماهنگی، تقویت فعالیت های مردمی و کمک به نهادهای در امر تبلیغ انجام می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تقویت هم دلی و همزبانی برای ارمان های بلند از جمله برنامه های شوراست.

,

وی ادامه داد: این مجموعه این فراگیری را دارد که ان هایی که قول محور انقلاب فعالیت می کنند ان ها را جذب و بستر حضور ان ها را فراهم‌کند و این یکی دیگر از نقش های شوراست.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در مورد ساختارهای شورای هماهنگی تبلیغات گفت: ساختار مردمی یکی از ویژگی های ان است که در استان اصفهان این ساختار مردمی را در گستره اصفهان تعمیم دادیم.

,

وی در ادامه افزود: در سال ۹۹ ستادی که برای دهه فجر تشکیل شد در کوچکترین‌روستاها و به دست خود مردم تشکیل و راهپیمایی حتی در روستاهایی که  ۲۰۰ نفر جمعیت داشت، برگزار شد.

,

احمدی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های ساختاری شورا کم هزینه بودن ان است، گفت: ستادهای مردمی در سطح مدارس، ادارات، کارخانه ها و … تشکیل می شود و در دل مردم‌با مردم و برای مردم‌این‌ستادها فعالیت دارد.

,

محمد علی احمدی گفت: در شهر اصفهان تشکیل دفاتر شورای هماهنگی در دو مناطق تشکیل شده و در شهرهای بزرگ‌نیز همین سیاست وجود دارد

,

احمدی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شورا اجرای مراسم‌با توجه به نیازهای روز است، بیان کرد: سیاست ما تعطیل ناپذیری است اما امکان این که کارهای قبل از کرونا در حال حاضر انجام‌شود وجود ندارد و کارهای شورا به اقتضای روز برگزار می شود

,

وی با بیان اینکه فعالیت در بستر فصای مجازی یکی از نیازهای روز است، گفت: تشکیل هیات های اندیشه ورز تخصصی نیز از برنامه های دیگر شورای هماهنگی و تبلیغات است.

,

محمد علی احمدی گفت: در یک سال گذشته ساختار مردمی شورا تقویت شد و در همه ۱۰۹ شهر رابط ایجاد شد و این موضوع در بخش ها و روستاهای بزرگ‌نیز اتفاق افتاد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: توجه به همه مناسبت ها و عدم‌ غفلت از مناسبت ها  و ایجاد شبکه تولید و توزیع محتوا در مناسبت ها از جمله برنامه های دیگر انجام شده در سال گذشته است.

,

وی افزود: یکی از کارهای دیگر در یکسال گذشته این بوده که از مناسبت خاص به موضوعات عام تر از ان پرداخته شده است و به جای برگزاری مراسم تلاش کردیم الگو دهی انجام دهیم.

,

احمدی با بیان اینکه یکی از درخواست های ما از دولت این است که ۲۵ ابان به عنوان مناسبت ها در تقویم رسمی کشور ثبت شود، ادامه داد: در سال گذشته شبکه تبلیغی در شهرداری ایجاد شد که امسال تقویت می شود

,

محمد علی احمدی با بیان اینکه برای آینده راهبرد باید توجه به بیانیه گام دوم مقام‌معظم رهبری باشد، گفت: سامانه هماهنگی و هم افزایی ک اطلاع رسانی و ارزیابی مراسم ها و مناسبت ها امسال باید راه اندازی شود.

,

احمدی با اشاره به اموزش راویان انقلاب اسلامی گفت:  در پاسخگویی به شبهات که دشمنان عنوان می کنند و همچنین  دستاوردها و افق روشن نیاز به این راویان است.

,

وی با تاکید به لزوم توجه به ظرفیت های استان اذعان کرد: ظرفیت های انسانی، مادی و معنوی در استان وجود دارد که باید به ان توجه کرد و ظرفیت های تعاملی نیز باید استفاده شود

,

وی در مورد برنامه های آینده شورا ادامه داد: عدم غفلت از مناسبت ها و پیگیری از متولیان، توجه به شرایط اختصاصی هر شهر و بخش و شهر ها، نو اوری در برنامه ها و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات باید زبان مردم باشد.

,

احمدی عنوان کرد: در مدت فعالیت چالش های داشتیم و شاهد سیاست بازی و سنگ انداری برخی از مسئولان در بزرگداشت مناسبت ها بودیم ؛ در دو سال گذشته از مجموعه استاندری اصفهان هیچی حمایت مادی از این شورا نشده است.

,

وی گفت: بعضی دستگاه ها ی که خود باید در جهت بزرگداشت مناسبت ها تلاش کنند تنبل ترین دستگاه ها در این زمینه بوده  و برخی از ادارات در مناسبت هایی مانند سالگرد امام حتی در حد یک بنر هم انجام ندادند.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه ازادگان یکی از مظلوم ترین قشر ایثار گران هستند، گفت: بیان حوزه آزادگان بسیار زیاد است و بعد از بازگشت مورد بی توجهی و کم توجهی برخی از مسئولان قرار گرفتند که امروز باید از آن استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه