اخبار داغ

هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

اگر شهرها تعطیل نشوند وقوع فاجعه حتمی است / شناسایی ۴۰۰ ابتلای جدید در جنوب غرب خوزستان در یک روز!

اگر شهرها تعطیل نشوند وقوع فاجعه حتمی است / شناسایی ۴۰۰ ابتلای جدید در جنوب غرب خوزستان در یک روز!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به شناسایی حدود ۴۰۰ مورد ابتلای جدید در جنوب غرب خوزستان در شبانه‌روز گذشته، گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها و تعطیل نشدن کامل شهرها، وقوع فاجعه‌ بزرگ در منطقه حتمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و تعطیلی کامل شهرها و منع تردد اعمال نشود، وقوع فاجعه‌ بزرگ در منطقه حتمی است. مردم برای پیشگیری از فاجعه بزرگ، در کنار بهداشت و درمان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 وی با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان و بستری در جنوب غرب خوزستان فاجعه‌بار است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که ۲۲۷ نفر مربوط به آبادان، ۱۱۱ نفر مربوط به خرمشهر و ۵۳ مورد نیز مربوط به شادگان بوده است. ۳۶۵ نفر از موارد جدید مثبت، به صورت سرپایی در حال درمان هستند.
,
 
,
سلمان‌زاده گفت: روز گذشته ۵۷ نفر در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری شدند و ۳۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند و متأسفانه یک فوتی در آبادان داشتیم. در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های منطقه، ۲۴۵ نفر است.
,
 
,
وی بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۱۹ هزار و ۵۳۲ مورد بوده که ۱۳ هزار و ۷۳۷ مورد از این تعداد، بستری شدند و ۱۱۱ هزار و ۴۸ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام /
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه