اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد:

تعطیلات تفریحی ۶ روزه با چاشنی کرونا

تعطیلات تفریحی ۶ روزه با چاشنی کرونا
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تصمیم‌گیری برای تعطیلی شش روزه در تهران و کرج آن هم به‌واسطه افزایش سفرهای درون و برون‌شهری عملاً تعطیلات تفریحی با چاشنی کرونا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: متاسفانه بر خلاف تصور مسوولان نه تنها تعطیلی شش روزه در تهران و کرج موجب کاهش سفرها نشد که آن‌ها را تشدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: از سویی در این بازه زمانی فعالیت هیچ کدام از اصناف و مشاغل مختلف محدود و متوقف نشد، بلکه تعطیلی ادارات و ارگان‌های دولتی خود موجب افزایش سفرهای درون‌شهری و جاده‌ای شد.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: در حالی در شرایط شیوع کرونا دلتا آن هم با شدت سرایت و آمار ابتلا و مرگ و میر بالا انتظار می‌رفت تعطیلات با محدویت‌های سختگیرانه و ممانعت از تردد خودرودها در سفرهای بین شهری همراه باشد که در عمل وضعیتی متفاوت حاکم شد
,
 
,
نجف‌آبادی با غیربازدارنده خواندن جریمه‌های یک میلیون تومانی برای خودروهای در حال تردد در محورهای بین شهری، بیان کرد: از سویی بسیاری از مسافران به عناوین مختلف جریمه نشدند، به عبارت بهتر نظارت و کنترل در این زمینه بسیار ضعیف بود.
,
 
,
وی از افزایش سفرها طی روزهای اخیر به عنوان یکی از عوامل افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در پیک پنجم همه‌گیری یاد و تاکید کرد: علاوه بر اتخاذ تصمیمات نادرست و غیرکارشناسانه از سوی دولت و مسوولان امر، متاسفانه بسیاری از مردم نیز پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفته و حتی استفاده از ماسک را کنار گذاشته‌اند.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: اگر چه در روزهای اخیر روند واکسیناسیون عمومی تا حدودی تسریع یافته اما نه آنگونه که مورد انتظار است، به این ترتیب همه عوامل یاد شده دست به دست هم داده‌اند تا منتظر روزهای سخت و دشوار مقابله با کرونا باشیم.
,
 
,
نجف‌آبادی ادامه داد: متاسفانه تعطیلات شش روزه تعیین شده از سوی دولت برای تهران و کرج به تعطیلات خیلی خوبی برای خیلی‌ها تبدیل شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه