اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی در لرستان:

سالانه هزار کیلومتر بزرگراه در کشور احداث شد

سالانه هزار کیلومتر بزرگراه در کشور احداث شد
اسلامی گفت: سالانه هزار کیلومتر بزرگراه در کشور احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد اسلامی عصر امروز در آیین بهره برداری از آزادراه خرم آباد – بروجرد اظهار داشت: در این مدت تمام تلاش این بود که پروژه های سنواتی به اتمام برسد و در این شرایطی که با توجه به متاثر بودن از جنگ اقتصادی و مزاحمت های دشمن، کرونا، کاهش درآمدهای ملی، تورم و افزایش هزینه ها مواجه بودیم ولی این پروژه ها به اتمام رسانده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا پروژه هایی که حداقل ۱۲ سال زمان برده بود، جمع شدند و تلاش شد تا تمام پروژه های زیر ساختی در چارچوب زمان بندی خودش به اتمام برسد.

,

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بعد از این پروژه ها، قرارگاه سازندگی اکیپ ها را به قطعه یک منتقل می کند، همچنین اتصال خرم آباد – پل زال دستور داده شود که از ظرفیت قرارگاه استفاده گردد تا این کریدور شمال جنوبی حلقه های مفقودی در این مقطع برطرف شود و این مسیر شریانی، محور توسعه استان تکمیل شود.

,

اسلامی خاطرنشان کرد: طول ظرفیت آزادراهی کشور ۵۰ درصد افزایش یافته و از دو هزار و ۱۰۰ کیلومتر در این دوره به سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش می یابد که بزرگراه های کشور گسترش زیادی داشته و امید داشتیم در استان در بحث چهاربانده ها و باند دوم پیشرفت هایی صورت می گرفت البته امسال بودجه ها دو برابر افزایش یافته که ظرفیت گسترش بزرگراهی استان افزایش می یابد.

,

وی بیان کرد: هر ساله حدود هزار کیلومتر بزرگراه احداث شده و به طور متوسط روزی چهار کیلومتر بوده که این دستاورد بزرگی است تا مردم از زیرساخت بهتری بهره مند شوند.

,

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازسازی پروژه های سیل در استان اظهار داشت: در بخش مسکن، راه و پل در این مدت کارهایی انجام شد و با همکاری بنیاد مسکن اقداماتی صورت گرفت.

,

اسلامی گفت: این پروژه اولین آزاد راه شش خطه کشور است و تاکنون همه چهارخطه بوده است که در این آزادراه ۶۷ کیلومتری خلاصه شده که سرعت زمان در این امر مهم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه