اخبار داغ

روایتی از یک کار خوب؛

دست هایی که به یک شهر ۱۰۰ هزار نفری شفا می دهند/ مرهم پزشکان جهادگر؛ التیامی بر زخم محرومان چهارباغ

دست هایی که به یک شهر ۱۰۰ هزار نفری شفا می دهند/ مرهم پزشکان جهادگر؛ التیامی بر زخم محرومان چهارباغ
این روزها طرح جهادی پزشکان در شهرستان چهارباغ در حال اجرا است، طرحی که با حضور پزشکان متخصص و عمومی برگزار می شود تا مرهمی بر دردهای مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها طرح جهادی با پزشکان در شهرستان چهارباغ در حال اجرا است، طرحی که با حضور پزشکان متخصص و عمومی برگزار می شود تا مرهمی بر دردهای مردم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
میزبان، رئیس شبکه بهداشت چهارباغ در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ متخصصین قلب و عروق، زنان و زایمان، دو پزشک عمومی، کادر پرستار و ماما در این طرح حضور دارند.
,
 
,
شیرودی، یکی از پزشکان جهادی که در این طرح حضور دارد در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ نیازمندانی در مناطقه حاشیه نشین چهارباغ نیازمند مراجعه به پزشکان متخصص هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: مادران باردار در طول دوره بارداری دو الی سه بار نیاز دارند که توسط متخصص زنان ویزیت شوند و با طرح جهادی پزشکان این امکان برای آنها فراهم شده است.
,
 
,
البته پزشکان برای اجرای هر چه بهتر این طرح پیشنهاداتی هم دارند، اسکندریان متخصص قلب و عروق به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مراکز جهادی باید دارای امکانات باشند.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ زمانی که تجهیزات در اختیار ما باشد، بیمار نیازمند به درمان با مراجعه به پزشکان می تواند از تمام خدمات برخوردار شود نه اینکه به مراکز ارجاع داده شوند.
,
 
,
البته شهرستان چهارباغ با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیازمند خدمات پزشکی تخصصی است به گونه ای که فرماندار این منطقه هم به وجود خدمات این چنینی تاکید دارد.
,
 
,
قدرت الله شمیرانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از حضور پزشکان متخصص در چهارباغ استقبال می کنیم و امیدواریم بتوانند با حضور در مناطق مخلف به کمک مردم در حوزه درمان بشتابند.
,
 
,
این طرح قرار است هر هفته در یکی از مناطق شهرستان چهارباغ اجرا شود تا مردم بتوانند از خدماتی که به آنها در زمینه های مختلف ارائه می شود بهره لازم را ببرند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه