اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

۱۷۰۰ متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد

۱۷۰۰ متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد
سرهنگ غلامرضا سراوانی از رفع تصرف یک هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی غرب زاهدان مجاور سیل بند موسوم به روستای تصرفی چاه موتور ستار در مردادماه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامرضا سراوانی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از رفع تصرف یک هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی غرب زاهدان مجاور سیل بند موسوم به روستای تصرفی چاه موتور ستار در مردادماه سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی اظهار کرد: در پی دستور مقام قضایی، یگان حفاظت این اداره کل و پس از هماهنگی های صورت گرفته با فرماندهی انتظامی شهرستان رفع تعرض به بیت المال را اجرایی کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: متخلفان در بیش از چندین قطعه و در حدود یک هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی روستای تصرفی مذکور، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل اقدام به تخریب آن کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت این اداره کل به طور مستمر و شبانه روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات به طور قانونی و به موقع موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهد.

سراوانی خاطر نشان کرد: شهروندان در مواجهه با هر گونه زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه