اخبار داغ

بعد ار پیگیری‌های رسانه‌ای؛

کام خشک اهالی دهدشت غربی در کهگیلویه‌وبویراحمد سیراب شد

کام خشک اهالی دهدشت غربی در کهگیلویه‌وبویراحمد سیراب شد
قطع چند روزه آب شرب حومه غربی دهدشت با پیگیری‌های رسانه‌ای از مسئولان شهرستان برطرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حومه غربی دهدشت با بیش از ۴۰ روستا، جمعیتی پنج هزار نفری داشته که قطع چند روزه آب شرب این منطقه موجب بروز مشکلاتی برای ساکنان آنها در روزهای گرم سال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ساکنان حومه غربی دهدشت طی تماس‌های تلفنی یا ارسال پیام خواستار پیگیری قطعd چند روزه آب شرب منطقه خود شدند که این مشکل با پیگیری رسانه ای برطرف شد.

,

تعدادی از ساکنان حومه غربی دهدشت خبر قطع آب شرب روستا را به این پایگاه خبری اطلاع دادند تا با پیگیری این رسانه سریع‌تر نسبت به مطالبه‌گری مردمی پاسخ داده شود.

,

یکی از اهالی این حومه به خبرنگار صبح زاگرس گفت: در جامعه کنونی زندگی به آب و برق بستگی دارد و قطع چند روزه آب توجیه پذیر نیست.

,

شهروند دیگر این بخش گفت: متاسفانه مسئولان در این حومه سکونت و تردد ندارند که پیگیر برطرف کردن مشکلات بی آبی مردم باشند.

,

شهروند دیگری گفت: مشکل بی آبی باعث شده زندگی سخت شود و با توجه به بیماری کرونا و گرمای هوا و استفاده از وسایل خنک کننده مانند کولر آبی، تحمل بی آبی غیر ممکن است.

,

در همین خصوص بخشدار مرکزی دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: با توجه به تنش آبی در شهرستان با اگاهی از  مشکل این منطقه، بررسی ها انجام و معلوم شد قطعی به دلیل سوختن پمپ  بوده و با تلاش و پیگیری های مسئولان شهرستان و استان  پمپ آب حومه غربی خریداری و تا پایان وقت امروز وارد مدار خواهد شد.

,

شرمت الله حسینی پرور افزود:پمپ باید از خارج استان تامین و در مدار قرار گیرد و با سفارش یک دستگاه پمپ شناور ۱۰ کیلووات جدید این مشکل مرتفع خواهد شد و از صبوری مردم حومه غربی دهدشت که در چند روز اخیر مشکل شدید بی‌آبی پیدا کردند، سپاسگزاریم.

,

 امید است مردمداری، پاسخگویی و رفتار انسان‌دوستانه سرلوحه همه مسئولان شود تا روزنه امید در دل مردم بیش از پیش ایجاد شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه