اخبار داغ

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به یک خبر؛

ماجرای هزینه ساخت و سازهای یک لیست پرحاشیه در یاسوج چیست؟

ماجرای هزینه ساخت و سازهای یک لیست پرحاشیه در یاسوج چیست؟
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر های منتشر شده پیرامون هزینه ساخت و سازهای یک پروژه عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر منتشر شده این پایگاه خبری واکنش نشان داده و با ارسال جوابیه‌ای خواستار انتشار آن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این جوابیه آمده است:

در پاسخ به خبری تحت عنوان دم خروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در لنده (پایگاه خبری صبح زاگرس) به استحضار می‌رساند این پروژه از پروژه‌های ساخته شده توسط بنیاد علوی می‌باشد که دانشگاه ازمیزان بودجه وهزینه ساخت این پروژه هیچ اطلاعی ندارد. معهذا باتوجه به بازدید حضوری مسئولین دانشگاه و شبکه بهداشت درمان لنده درخصوص آمادگی مرکز جامع سلامت لنده جهت افتتا ح و بهره‌برداری، این پروژه در لیست پروژه‌های افتتاحی قرارداده شد.

,
,
,

همچنین اعتبار یاد شده (۲/۵میلیارد تومان) صرفا جهت خرید تجهیزات پزشکی، اداری و قسمتی از محوطه‌سازی و خرید انشعابات آب و برق و گاز و تلفن می‌باشد و دانشگاه هیچگونه هزینه‌ای بابت ساخت نداشته است.

به اطلاع همشهریان و هم استانی‌های عزیز می‌رساند که افتتاح و بهره‌برداری این پروژه درشهرستان لنده جهت خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت بالاتر به مردم عزیز این خطه بوده و اینکه شخصی بنام آقای مرادپور اذعان می‌دارد این پروژه با هزینه ۵ میلیارد تومان ساخته شده، همانطورکه قبلا" اشاره شد دانشگاه علوم پزشکی ازمیزان هزینه ساخت اطلاعی ندارد و در مبلغ اعلام شده در لیست پروژه‌های افتتاحی لحاظ نشده است.

به جهت اینکه‌ایشان اعلام نموده دانشگاه خلف وعده کرده، یا‌ایشان اطلاعی ندارد یا عمدا" خود را جهت تخریب دانشگاه در اذهان عمومی بی‌اطلاع نشان می‌دهد جهت استحضار شما مردم شریف، تمامی تجهیزات پزشکی واداری مورد نیاز این پروژه خریداری و تحویل شبکه لنده شده یا درآستانه تحویل می‌باشد اما چگونه‌ایشان درمورد اینکه دانشگاه کاری انجام نداده اظهار نظر می‌نمایند خود جای سوال می‌باشد.

همچنین ضمن تشکر از بنیاد علوی جهت ساخت این پروژه، دانشگاه علوم پزشکی حق خود را جهت پیگیری اظهارات آقای مرادپور در مراجع قضایی محفوظ می‌داند.

درپایان یادآوری می‌شود که لیست منتشر شده پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی صرفا فقط هزینه ساخت نبوده و مبالغ اعلام شده شامل: تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری، نیروی انسانی و اخذ انشعابات مورد نیاز پروژه همراه با هزینه ساخت می‌باشد.

از وزارت راه شهرسازی، بنیاد علوی، بانک رفاه، خیرین و دهیاران محترم که درساخت برخی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همراهی و همکاری نموده اند کمال تشکر وقدر دانی بعمل می‌آید.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه