اخبار داغ

نویسنده و محقق سیاسی:

دولت روحانی درس عبرتی برای همگان شد/ اعتماد به غرب چیزی جز خسارت برای کشور نداشت

دولت روحانی درس عبرتی برای همگان شد/ اعتماد به غرب چیزی جز خسارت برای کشور نداشت
غضنفری گفت: در این هشت سال بارها به دولتی‌ها هشدار داده شد که ادامه این مسیر آینده‌ای برای کشور ندارد و این راه غلط است اما آن‌ها گوششان بدهکار نبود و همان کار خودشان را کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری نویسنده و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت گفت: اقدامات دولت روحانی باید درس عبرتی برای همگان باشد در واقع هرجا ما به غرب و آمریکا اعتماد کردیم شکست خوردیم و دچار ضرر و خسارت شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: در واقع هرجا که انجام امور داخل کشور را به وعده‌های غربی‌ها و نشست و برخاست با آن‌ها موکول کردیم زیان دیدیم، اما برعکس، هرکجا که روی پای خودمان ایستادیم و روی توانمندی‌های خودمان حساب کردیم آنجا پیش رفتیم و موفقیت داشتیم.

,

کارشناس سیاسی اظهار داشت: این وجه بارز دولت یازدهم و دوازدهم بود که بخش عمده‌ای از وقت و سرمایه کشور را معطل مذاکرات با غرب و آمریکا کرد و در این هشت سال گذشته بسیاری از فعالیت‌ها را تعطیل کردند یا منتظر نگه داشتند برای اینکه ببینند مذاکره با آمریکایی‌ها به کجا می‌کشد.

,

غضنفری خاطرنشان کرد: در این هشت سال بارها به دولتی‌ها هشدار داده شد که ادامه این مسیر آینده‌ای برای کشور ندارد و این راه غلط است اما آن‌ها گوششان بدهکار نبود و همان کار خودشان را کردند.

,

وی تأکید کرد: این دولت طی هشت سال گذشته خسارت‌های فراوانی به کشور وارد کرد و در ابعاد اقتصادی فرهنکی سیاسی و اجتماعی ضربات سهمگینی به کشور زد.

,

پژوهشگر سیاسی تصریح کرد: امیدواریم دولت آینده انقلابی و مردمی باشد و برخلاف دولت روحانی، همت خودش را بر این بگذرد تا تمام چاله‌هایی را که دولت در این هشت سال ایجاد کرده و راه‌هایی را که برای فعالیت‌های اقتصادی مسدود کرده است برطرف کند و موانع و مشکلات را بردارد تا کشور شاهد رشد اقتصادی باشد.

,

غضنفری با بیان اینکه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارهای نکرده زیادی وجود دارد، عنوان کرد: البته ما در داخل کشور توانمندی‌ها و امکانات بسیاری داریم که با تکیه بر آن‌ها می توانیم در همه ابعاد رشد و پیشرفت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه